070
Т 311


    Хавкіна, Л.
    Сучасний український рекламний міф як сфера відображення й формування гендерних стереотипів [Текст] / Л. Хавкіна // Теле- та радіожурналістика : зб. наук. пр. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2010. - Вип. 9, ч. 1. - С. 346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціологія реклами--Гендерний аспект
Кл.слова (ненормовані):
Реклама -- Рекламний міф -- Сучасна міфотворчість -- Рекламна ідея -- Комунікативний простір -- Реципієнт -- Гендер -- Стереотип -- Соціальні стереотипи -- Креатив

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71781 - Б.ц. (вільний)