Мельник, М. І.
    Інститут соціально орієнтованого бізнес-середовища в економічних відносинах: цілі та інструменти стимулювання [Текст] / М. І. Мельник // Регіональна економіка. - 2010. - № 1. - С. 15-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бізнес--Соціальна відповідальність
   Національна економіка--Розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Згуртованість -- Соціальне партнерство -- Соціальний маркетинг -- Державно-приватне партнерство
Анотація: Запропоновано принципи та критерії формування інституту соціально орієнтованого бізнес-середовища: узагальнено загрози соціально-економічного хароактеру в результаті трансплантації норм інституту соціально орієнтованого бізнес-середовища в економічних відносинах; проаналізовано основні тенденції та чинники розвитку соціального партнерства в Україні; розроблено цільову модель формування соціально орієнтованого бізнес-середовища, яка розкриває механізми інституціалізації норм соціально відповідальної поведінки бізнесу, задоволення соціальних потреб суспільства, забезпечення соціальної згуртованості бізнесу, підвищення іміджу соціально відповідальних суб'єктів бізнесу та реалізації організаційно-економічних інструментів стимулювання соціально відповідальної поведінки вітчизняних суб'єктів підприємництва.