Уліщенко, В. Формуючи етнокультурну картину світу : Діалогічне вивчення народних пісень і дум [Текст] / Віолетта Уліщенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 11/12. - С. 53-63. - Бібліогр.: 10 назв. - журнал. Рубрики: Фольклор--Методика--Народні пісні українські Фольклор український--Народні пісні українські Кл.слова (ненормовані): календарно-обрядові пісні -- соціально-побутові пісні -- історичні пісні -- думи -- завдання для учнів -- особистісно-зорієнтоване навчання -- контекстуальність, діалогічність, ігровий компонент Анотація: У статті докладно проаналізовано методи і прийоми діалогічного вивчення усної народної творчості в школі, зокрема народних пісень і дум. Обрані методи цілком відповідають провідним функціям комунікації та ураховують особливості особистісно-зорієнтованої технології навчання. Активне запровадження діалогічного компонента сприяє вихованню любові до народних традицій та обрядів українців, дбайливому ставленню до національних цінностей. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |