Голобородько, Я. Ю. Прагмафілософія Тараса Шевченка : семантика «голосових» партій поеми «Відьма» / Я. Ю. Голобородько> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 3(березень). - С. 2–4. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Літературна критика, 19 ст. Поеми--Українська література--Літературна критика, 19 ст. Письменники українські--Персоналії, 19 ст. Кл.слова (ненормовані): 200 років Т. Г. Шевченку Анотація: Шевченкова поезія за своєю фонічною сутністю є цілковито мегасимфонічним художньо-мистецьким явищем. У ній відчутна і простежується рельєфна «голосова» основа, що надає його творам потужного, пронизливого й акцентовано експресивного звучання. Розроблена «голосова» партитура властива й поемі «Відьма», що відома в двох редакціях – 1847 і пізнішій – 1858 років. Другу редакцію Шевченко вважав досконалішою, тому саме їй у цій розвідці приділятиметься пріоритетна увага... Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\ |