Голобородько, Я. Ю.
    Прагмафілософія Тараса Шевченка : семантика «голосових» партій поеми «Відьма» / Я. Ю. Голобородько // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 3(березень). - С. 2–4. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Літературна критика, 19 ст.
   Поеми--Українська література--Літературна критика, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
200 років Т. Г. Шевченку
Анотація: Шевченкова поезія за своєю фонічною сутністю є цілковито мегасимфонічним художньо-мистецьким явищем. У ній відчутна і простежується рельєфна «голосова» основа, що надає його творам потужного, пронизливого й акцентовано експресивного звучання. Розроблена «голосова» партитура властива й поемі «Відьма», що відома в двох редакціях – 1847 і пізнішій – 1858 років. Другу редакцію Шевченко вважав досконалішою, тому саме їй у цій розвідці приділятиметься пріоритетна увага...


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\