Дробот, Олена. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабочуючих / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 4. - С. 37-46. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з порушенням слуху Кл.слова (ненормовані): бімодальний білінгвізм -- глухий -- слабкочуючий -- особа з порушеннями слуху -- бімодально-білінгвальний підхід -- технологія навчання -- тотальна комунікація -- білінгвальне-бікультурне навчання Анотація: Представлено аналіз міжнародних та національних документів, що визначають пріоритетність упровадження білінгвального підходу в практику спеціального та інклюзивного навчання осіб із порушеннями слуху. Розкрито історичні віхи розроблення й упровадження білінгвального підходу в систему спеціальної освіти. Проаналізовано ключові відмінності технологій тотальної комунікації та білінгвально-бікультурного навчання. Обгрунтовано поняття "бімодально-білінгвального підходу". Дод.точки доступу: Замша, Анна; Федоренко, Оксана Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |