Дробот, Олена.
    Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабочуючих / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 4. - С. 37-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з порушенням слуху
Кл.слова (ненормовані):
бімодальний білінгвізм -- глухий -- слабкочуючий -- особа з порушеннями слуху -- бімодально-білінгвальний підхід -- технологія навчання -- тотальна комунікація -- білінгвальне-бікультурне навчання
Анотація: Представлено аналіз міжнародних та національних документів, що визначають пріоритетність упровадження білінгвального підходу в практику спеціального та інклюзивного навчання осіб із порушеннями слуху. Розкрито історичні віхи розроблення й упровадження білінгвального підходу в систему спеціальної освіти. Проаналізовано ключові відмінності технологій тотальної комунікації та білінгвально-бікультурного навчання. Обгрунтовано поняття "бімодально-білінгвального підходу".


Дод.точки доступу:
Замша, Анна; Федоренко, Оксана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)