Горошкіна, Олена. Соціокультурний вимір навчання української мови як іноземної [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика у ЗВО Кл.слова (ненормовані): українська мова як іноземна -- іноземні студенти -- соціокультурний аспект -- тест -- фразеологізм -- слово-символ -- мовна підготовка іноземців Анотація: Окреслено методичні орієнтири навчання української мови як іноземної в соціокультурному аспекті. Доведено, що соціокультурний компонент реалізується на всіх рівнях мовної системи, проте найбільш яскраво це відображено на текстовому рівні, що й зумовлює систематичне застосування текстів, які розкривають самобутність національної картини світу, на заняттях з української мови як іноземної. Акцентовано, що робота з текстами має значний освітньо-розвивальний і виховний потенціал, оскільки іноземні студенти не лише вивчають мову, розвивають мовленнєві вміння, а й навчаються сприймати чужу для них культуру. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |