Пентилюк, Марія Гармонійний розвиток особистості школяра засобами української мови крізь призму педагогічних досліджень [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 3. - С. 2-9. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): етнопедагогіка -- гуманна педагогіка -- розвиток школяра -- мовленнєва діяльність Анотація: У статті порушено проблему формування гармонійної мовної особистості школяра засобами української мови і літератури шляхом ретроспективного аналізу наукових праць педагогів та лінгводидактів. Спираючись на ідеї гуманної педагогіки, автор простежує дослідження означеної проблеми європейськими й вітчизняними вченими впродовж тривалого часу - із античних часів, середньовіччя і дотепер, що дає змогу сучасному вчителеві осмислити важливість виховання мовної особистості учнів, особливо підліткового віку, й активно реалізувати її у своїй практичній діяльності, використовуючи наукові надбання минулого й сучасності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |