Ігнатенко, М. М.
    Залучення концепції соціальної відповідальності в управління конкурентоспроможністю підприємств сільського зеленого туризму [Текст] / М. М. Ігнатенко, О. О. Адамчик // Економіка та держава. - 2020. - № 6. - С. 63-66. - Бібліогр. с. 66 (7 назв)
Рубрики: Екологічний туризм--Стратегічне управління
   Сільські місцевості--Екологічний туризм--Конкурентоспроможність

Анотація: У статті обгрунтовано необхідність та можливості здійснення соціальної відповідальності підприємствами сільського зеленого туризму як вагомого чинника підвищення конкурентоспроможності їх розвитку. Визначено її сутність, особливості, чинники формування та складники. Обгрунтовано, що соціально відповідальними можна вважати підприємства сільського зеленого туризму, які створюють свій бізнес та керують його розвитком, беручи до уваги всі можливі негативні та позитивні наслідки своєї діяльності в екологічній, економічній та соціальній сферах. Розроблено етапи (стадії) та принципи формування. Запропоновано основні напрями її здійснення та визначено результати для формування іміджу й конкурентоспроможності власне підприємств; задоволення інтересів сільських громад, сільських територій; споживачів; суспільства загалом. Обгрунтовано перспективи використання зарубіжного досвіду в імплементації концепції соціальної відповідальності в управління діяльністю та розвитком підприємств сільського зеленого туризму.


Дод.точки доступу:
Адамчик, О. О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)