Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ [Текст] / Світлана Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - № 1. - С. 19-29. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта--Сурдопедагогіка Кл.слова (ненормовані): діти -- порушення слуху -- особливі освітні потреби -- навчання -- супровід -- інклюзивно-ресурсний центр Анотація: У статті представлено сучасні підходи до організації навчання та супроводу дітей з порушеннями слуху у контексті соціальної моделі сприймання особливих освітніх потреб, уточнено тлумачення базових понять ("порушення слуху", "особливі освітні потреби", "корекційно-розвивальний супровід дітей з порушеннями слуху"). З огляду на новизну, проблема визначення потреб є актуальною у контексті діяльності інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ), організації освітнього середовища. Презентовано рекомендації до визначення труднощів й потреб дитини та оформлення висновку ІРЦ в системі автоматизації роботи інклюзивно ресурсних центрів (АС "ІРЦ"). Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |