Дідук-Ступ'як, Галина. Елементи компаративної методики у процесі реалізації інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови [Текст] / Г. Дідук-Ступ'як> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 6. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Парадигми Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтований підхід -- комунікативно-функціональний підхід -- системно-описовий підхід -- текстотворчий підхід -- соціокультурний підхід -- урок української мови Анотація: З'ясовуються теоретичні засади взаємодії різних підходів до вивчення мови в школі: особистісно зорієнтованого, комунікативно-функціонального, системно-описового, текстотворчого та соціокультурного. Подається приклад уроку в 6 класі (тема "Теперішній час дієслів") із застосуванням описаної технології. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |