Мустафіна, В. У просторі зростання для тих, хто вчить і вчиться : з досвіду багатомовного навчання у Севастопольскій білінгвальній гімназії [Текст] / В. Мустафіна> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 10. - С. 29-36. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Педагогіка--Методика--Викладання у школах національних меншин Педагогіка--Досвід--Двомовне навчання Українська мова--Методика--Викладання у школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): модель білінгвальної освіти -- історія гімназії -- мовна ситуація -- мовний код -- мовна система -- мовленнєва компетенція -- двомовне предметне навчання Анотація: Узагальнено досвід білінгвального навчання, яке спрямовано на забезпечення полікультурної освіти, зокрема на розширення полів функціонування української мови. В статті розкрито основні напрямки діяльності гімназії, в тому числі паралельне використання двох мовних систем у викладанні нелінгвістичних предметів. Підкреслено необхідність розробки науково-методичної бази двомовного навчання з метою формування високоосвіченого, соціально-активного громадянина України та підготовки випускників до самореалізації в українському та європейському освітньому просторі. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |