Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів? 4Service надає дані дослідження, де з’ясовує думку українців про турботу з боку бізнесу
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2021. - № 4. - С. 18-22: рис. (Шифр М636468/2021/4)
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Дослідження --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контакт-центри
Анотація: Контакт-центри – важливий інгредієнт в рецепті успіху будь-якого бізнесу. Контакт-центр допомагає підприємцям зібрати зворотний зв'язок, споживачам вирішити свої проблеми і разом далі рухатись, покращуючи життя один одному.