Пошуковий запит: <.>K=Реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 061 Ч 492
Сажина, Алла. Провідна мета рекламної сюжетики [Текст] : научное издание / А. Сажина> // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2004. - Вип. 214-215: Слов'янська філологія. - С. 99-102. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Літературознавство--Реклама--Сюжети
Є примірники у відділах:
всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 9(с2) М 581
Удріс, Н. Реклама як символічно-знакова система [Текст] : научное издание / Н. Удріс> // Матеріали 5 Міжнародного конгресу україністів (5; 2002; Чернівці). Історія. - Чернівці : Рута, 2004. - Ч. 2. - С. 329-334. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Реклама: знаки і символи
Є примірники у відділах:
всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 061 Ч-492
Соболєв , В. О. (Викладач ЧНУ). Реклама як засіб формування іміджу фірми [Текст] : научное издание / В.О. Соболєв > // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута , 2005. - Вип. 233: Економіка . - С. 132-136. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Інтелектуальний потенціал Економіка підприємства--Конкурентоспроможність--Україна
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 69250 - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 801 П 352
Сажина, А. В. Реклама як презентація доби [] : научное издание / А.В. Сажина> // Питання літературознавства: Наук. зб. - 2005. - Вип. 13 (70). - С. 175-176. - Бібліогр.: 2 назв.
Рубрики: Літературознавство--Жанри--Реклама
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах:
всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 061 Ч 492
Сажина, Алла. Телевізійна реклама - казка: до проблеми рецептивних вирішень жанрової моделі [Текст] : сборник научных трудов / А. Сажина> // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць (До 130-річчя Чернів. ун-ту). - Чернівці : Рута, 2006. - Вип. 276-277: Слов'янська філологія. - С. 37-40. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Літературознавство--Жанрова модель--Реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 061 Ч-492
Сивак , Ю. В. Метафора як засіб впливу французької політичної реклами [] : научное издание / Ю.В. Сивак > // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 332: Романська філологія. - С. 96-100. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Французька мова--Політична реклама--Метафоричне використання слів
Є примірники у відділах:
всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 061 Ч-492
Сватенков, Олександр. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері [] / О. Сватенков> // Наук. вісн. Чернів. ун-ту : зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2008. - Вип. 363: педагогіка та психологія. - С. 172-177. - Бібліогр. : с. 177.
Рубрики: Соціальна педагогіка--Підготовка спеціалістів Соціальна робота--Студенти--Реклама
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 801 П 352
Косюк, Оксана. Творчість класиків української літератури та індустрія масової культури: опозиція чи трансформація? : [класикі світової літератури у відомих брендів] [] / О. Косюк> // Питання літературознавства : наук. зб. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 74. - С. 201-207. - Бібліогр. : с. 207.
Рубрики: Преса--Організаторська діяльність--Медія Реклама--Виробництво--Бренд
Дод.точки доступу: Українка, Леся \о ней\
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.9 Т 654
Skibinska, B. Політична реклама як засіб психологічного впливу на електорат [Текст] / B. Skibinska, Г. С. Фесун> // Трансформація особистості в умовах соціально-політичних та економічних змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2007 р. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 222-229. - Бібліогр.: с. 228.
Рубрики: Суспільство--Масова маніпуляція Політичний маркетинг
Дод.точки доступу: Фесун, Г. С. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 411681 - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 061 Л 890
Войтович, Наталія. Політична реклама в ЗМІ та політична культура [Текст] / Наталія Войтович> // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - Львів, 2003. - Вип. 11. - С. 407-417. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політична реклама--ЗМІ
Є примірники у відділах: БВ Інв.Б 503142 - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
|
|