Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Конференції і вісники- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (38)БД Авторефератів (25)Краєзнавча картотека (56)Систематична картотека статей (459)Фонд Австрійської бібліотеки (4)Періодика (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
061
Ч 492


    Сажина, Алла.
    Провідна мета рекламної сюжетики [Текст] : научное издание / А. Сажина // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2004. - Вип. 214-215: Слов'янська філологія. - С. 99-102. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Літературознавство--Реклама--Сюжети

Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)

Знайти схожі

2.
9(с2)
М 581


    Удріс, Н.
    Реклама як символічно-знакова система [Текст] : научное издание / Н. Удріс // Матеріали 5 Міжнародного конгресу україністів (5; 2002; Чернівці). Історія. - Чернівці : Рута, 2004. - Ч. 2. - С. 329-334. - Бібліогр. в прим.
УДК
Рубрики: Реклама: знаки і символи

Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)

Знайти схожі

3.
061
Ч-492


    Соболєв , В. О. (Викладач ЧНУ).
    Реклама як засіб формування іміджу фірми [Текст] : научное издание / В.О. Соболєв // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута , 2005. - Вип. 233: Економіка . - С. 132-136. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Інтелектуальний потенціал
   Економіка підприємства--Конкурентоспроможність--Україна



Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 69250 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

4.
801
П 352


    Сажина, А. В.
    Реклама як презентація доби [] : научное издание / А.В. Сажина // Питання літературознавства: Наук. зб. - 2005. - Вип. 13 (70). - С. 175-176. - Бібліогр.: 2 назв.
УДК
Рубрики: Літературознавство--Жанри--Реклама


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)

Знайти схожі

5.
061
Ч 492


    Сажина, Алла.
    Телевізійна реклама - казка: до проблеми рецептивних вирішень жанрової моделі [Текст] : сборник научных трудов / А. Сажина // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць (До 130-річчя Чернів. ун-ту). - Чернівці : Рута, 2006. - Вип. 276-277: Слов'янська філологія. - С. 37-40. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК
Рубрики: Літературознавство--Жанрова модель--Реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)

Знайти схожі

6.
061
Ч-492


    Сивак , Ю. В.
    Метафора як засіб впливу французької політичної реклами [] : научное издание / Ю.В. Сивак // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 332: Романська філологія. - С. 96-100. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК
Рубрики: Французька мова--Політична реклама--Метафоричне використання слів

Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)

Знайти схожі

7.
061
Ч-492


    Сватенков, Олександр.
    Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері [] / О. Сватенков // Наук. вісн. Чернів. ун-ту : зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2008. - Вип. 363: педагогіка та психологія. - С. 172-177. - Бібліогр. : с. 177.
УДК
Рубрики: Соціальна педагогіка--Підготовка спеціалістів
   Соціальна робота--Студенти--Реклама



Знайти схожі

8.
801
П 352


    Косюк, Оксана.
    Творчість класиків української літератури та індустрія масової культури: опозиція чи трансформація? : [класикі світової літератури у відомих брендів] [] / О. Косюк // Питання літературознавства : наук. зб. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 74. - С. 201-207. - Бібліогр. : с. 207.
УДК
Рубрики: Преса--Організаторська діяльність--Медія
   Реклама--Виробництво--Бренд



Дод.точки доступу:
Українка, Леся \о ней\

Знайти схожі

9.
159.9
Т 654


    Skibinska, B.
    Політична реклама як засіб психологічного впливу на електорат [Текст] / B. Skibinska, Г. С. Фесун // Трансформація особистості в умовах соціально-політичних та економічних змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2007 р. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 222-229. - Бібліогр.: с. 228.
УДК
Рубрики: Суспільство--Масова маніпуляція
   Політичний маркетинг



Дод.точки доступу:
Фесун, Г. С. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 411681 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

10.
061
Л 890


    Войтович, Наталія.
    Політична реклама в ЗМІ та політична культура [Текст] / Наталія Войтович // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - Львів, 2003. - Вип. 11. - С. 407-417. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Політична реклама--ЗМІ

Є примірники у відділах:
БВ Інв.Б 503142 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60