Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Конференції і вісники- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (215)БД Авторефератів (67)Краєзнавча картотека (10)Систематична картотека статей (2968)Фонд Австрійської бібліотеки (5)Праці викладачів ЧНУ (1)Періодика (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 716
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
332.1
С-833


    Любківська , Г.
    Маркетингові фактори формування конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : научное издание / Г. Любківська // Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації: Матер. ХV міжнар. наук.-практ. конф., 27 січ. 2004 р. - Чернівці : Рута, 2004. - С. 215-223. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Економіка підприємства--Конкурентоспроможність
   Маркетинг--Інноваційні стратегії



Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 494748 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

2.
332.1
С-833


    Гордіца , Т. М. (Викладач ЧНУ).
    Особливості концепції кіномаркетингу як виду некомерційного маркетингу [Текст] : научное издание / Т.М. Гордіца // Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації: Матер. ХV міжнар. наук.-практ. конф., 27 січ. 2004 р. - Чернівці : Рута, 2004. - С. 396-398. - Бібліогр.: 3 назви.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Соціально-культурна сфера


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)

Знайти схожі

3.
332.1
С-833


    Поляк, О. В.
    Формування сегмента ринку управлінських (адміністративних, громадських) послуг [Текст] : научное издание / О.В. Поляк // Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації: Матер. ХV міжнар. наук.-практ. конф., 27 січ. 2004 р. - Чернівці : Рута, 2004. - С. 422-425. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Ринок послуг

Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)

Знайти схожі

4.
332.1
С-833


    Жалба, І. О.
    Заходи стимулювання збуту послуг мобільного зв'язку регіону [Текст] : научное издание / І.О. Жалба // Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації: Матер. ХV міжнар. наук.-практ. конф., 27 січ. 2004 р. - Чернівці : Рута, 2004. - С. 469-471. - Бібліогр.: 2 назви.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Ринок комунікацій


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)

Знайти схожі

5.
061
Ч-492


    Килипенко, В. В.
    Дослідження поведінки споживачів на ринку запчастин для сільськогосподарської техніки [] : научное издание / В.В. Килипенко // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - 2006. - Вип. 281: Економіка. - С. 103-106. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Ринок послуг


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)

Знайти схожі

6.
061
Ч-492


    Лошенюк , І. Р.
    Актуальні проблеми формування конкурентноспроможності підприємств [] : научное издание / І.Р. Лошенюк // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 334: Економіка. - С. 85-87. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Конкуренція


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 70124 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.
   061
   Ч-492


    Буднікевич , І. М.
    Маркетинговий підхід до формування стратегії конкурентоспроможності економіки Чернівецької області [Текст] / І. М. Буднікевич // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип.: Економіка. - С. 67-70. - Бібліогр.: с. 70.
Рубрики: Маркетинг--Інноваційні стратегії
   Регіональна економіка--Чернівецька область



Дод.точки доступу:
викладач ЧНУ

Знайти схожі

8.
33(с2)
Г 340


    Боклач, Б. І. (Викладач ЧНУ).
    Міжнародний маркетинг в умовах глобалізації світової економіки [Текст] / Б. І. Боклач, В. В. Черепня // Генезис інституційної системи сучасної економіки України : матеріали XVII міжнар. наук.-практ. конф. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 117-119. - Бібліогр.: с. 119.
УДК
Рубрики: Світове господарство--Глобалізація


Дод.точки доступу:
Черепня, В. В. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 506642 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

9.
159.9
Т 654


    Бурдяк, О. М.
    Територіальний маркетинг і адаптація соціальної сфери суспільства до нових економічних умов [Текст] / О. М. Бурдяк // Трансформація особистості в умовах соціально-політичних та економічних змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2007 р. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 172-175. - Бібліогр.: с. 175.
УДК
Рубрики: Регіональна економіка--Маркетингова діяльність


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 411681 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

10.
159.9
Т 654


    Skibinska, B.
    Політична реклама як засіб психологічного впливу на електорат [Текст] / B. Skibinska, Г. С. Фесун // Трансформація особистості в умовах соціально-політичних та економічних змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2007 р. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 222-229. - Бібліогр.: с. 228.
УДК
Рубрики: Суспільство--Масова маніпуляція
   Політичний маркетинг



Дод.точки доступу:
Фесун, Г. С. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 411681 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60