Пошуковий запит: <.>K=маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 716
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 332.1 С-833
Любківська , Г. Маркетингові фактори формування конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : научное издание / Г. Любківська > // Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації: Матер. ХV міжнар. наук.-практ. конф., 27 січ. 2004 р. - Чернівці : Рута, 2004. - С. 215-223. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Економіка підприємства--Конкурентоспроможність Маркетинг--Інноваційні стратегії
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 494748 - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 332.1 С-833
Гордіца , Т. М. (Викладач ЧНУ). Особливості концепції кіномаркетингу як виду некомерційного маркетингу [Текст] : научное издание / Т.М. Гордіца > // Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації: Матер. ХV міжнар. наук.-практ. конф., 27 січ. 2004 р. - Чернівці : Рута, 2004. - С. 396-398. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Маркетинг--Соціально-культурна сфера
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах:
всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 332.1 С-833
Поляк, О. В. Формування сегмента ринку управлінських (адміністративних, громадських) послуг [Текст] : научное издание / О.В. Поляк> // Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації: Матер. ХV міжнар. наук.-практ. конф., 27 січ. 2004 р. - Чернівці : Рута, 2004. - С. 422-425. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Маркетинг--Ринок послуг
Є примірники у відділах:
всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 332.1 С-833
Жалба, І. О. Заходи стимулювання збуту послуг мобільного зв'язку регіону [Текст] : научное издание / І.О. Жалба> // Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації: Матер. ХV міжнар. наук.-практ. конф., 27 січ. 2004 р. - Чернівці : Рута, 2004. - С. 469-471. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Маркетинг--Ринок комунікацій
Дод.точки доступу: чернівецький автор, про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах:
всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 061 Ч-492
Килипенко, В. В. Дослідження поведінки споживачів на ринку запчастин для сільськогосподарської техніки [] : научное издание / В.В. Килипенко> // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - 2006. - Вип. 281: Економіка. - С. 103-106. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Маркетинг--Ринок послуг
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах:
всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 061 Ч-492
Лошенюк , І. Р. Актуальні проблеми формування конкурентноспроможності підприємств [] : научное издание / І.Р. Лошенюк > // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 334: Економіка. - С. 85-87. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Маркетинг--Конкуренція
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 70124 - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 061 Ч-492
Буднікевич , І. М. Маркетинговий підхід до формування стратегії конкурентоспроможності економіки Чернівецької області [Текст] / І. М. Буднікевич > // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип.: Економіка. - С. 67-70. - Бібліогр.: с. 70.
Рубрики: Маркетинг--Інноваційні стратегії Регіональна економіка--Чернівецька область
Дод.точки доступу: викладач ЧНУ
Знайти схожі
|
>8.
| 33(с2) Г 340
Боклач, Б. І. (Викладач ЧНУ). Міжнародний маркетинг в умовах глобалізації світової економіки [Текст] / Б. І. Боклач, В. В. Черепня> // Генезис інституційної системи сучасної економіки України : матеріали XVII міжнар. наук.-практ. конф. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 117-119. - Бібліогр.: с. 119.
Рубрики: Світове господарство--Глобалізація
Дод.точки доступу: Черепня, В. В. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 506642 - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 159.9 Т 654
Бурдяк, О. М. Територіальний маркетинг і адаптація соціальної сфери суспільства до нових економічних умов [Текст] / О. М. Бурдяк> // Трансформація особистості в умовах соціально-політичних та економічних змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2007 р. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 172-175. - Бібліогр.: с. 175.
Рубрики: Регіональна економіка--Маркетингова діяльність
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 411681 - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 159.9 Т 654
Skibinska, B. Політична реклама як засіб психологічного впливу на електорат [Текст] / B. Skibinska, Г. С. Фесун> // Трансформація особистості в умовах соціально-політичних та економічних змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2007 р. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 222-229. - Бібліогр.: с. 228.
Рубрики: Суспільство--Масова маніпуляція Політичний маркетинг
Дод.точки доступу: Фесун, Г. С. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 411681 - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
|
|