Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Конференції і вісники- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Засоби масової інформації -- Рекламна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
339.1
М 266


    Андріука, Крістіна.
    Практичні особливості видавничого маркетингу в сучасних умовах [Текст] / Крістіна Андріука // Маркетинг у сферах і галузях економіки регіону : матеріали ІІ Міжнар. (VІ Всеукраїнської) наук.-практ. конф. для молодих вчених, аспірантів, студентів, 13-14 квіт. 2007 р. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 4-6.
УДК
Рубрики: Видавнича справа--Збутова політика
   Засоби масової інформації--Рекламна діяльність


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 507017 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

2.
061
Л 890


    Мазурик, М. Б.
    Спостереження відносно негативного впливу реклами на дітей та підлітків [Текст] / М. Б. Мазурик, О. Б. Горин // Вісник Львівського державного інституту новітніх технологій та управління імені Вячеслава Чорновола : М-во освіти і науки України, 2007. - № 2: Актуальні проблеми ринкової економіки. - С. 34-44 : табл. - Бібліогр.: с. 44-45
УДК
Рубрики: Маркетинг--Реклама
   Засоби масової інформації--Рекламна діяльність

   Дитяча психологія--Морально-психологічний стан



Дод.точки доступу:
Горин, О. Б.
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 529383 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.
070
Т 311


    Поліха, Леся.
    Графічні константи серійної реклами як ефективний спосіб комунікації [Текст] / Леся Поліха // Теле- та радіожурналістика : зб. наук. пр. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2011. - Вип. 10. - С. 173-177. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Засоби масової інформації--Рекламна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
графічний дизайн, комунікація, періодичні видання

Є примірники у відділах:
1 (20.06.2012р. Інв.Б 536625 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.
061
Л 890


    Мороз, Валентина.
    Українська культова протореклама [Текст] / Валентина Мороз // Вісник Львівського університету. Серія журналістика. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2011. - Вип. 34, Ч. 2. - С. 244-248. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Журналістика--Фахова діяльність--Етична дилема
   Засоби масової інформації--Рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
етичний кодекс, етично неоднозначні ситуації, поведінкова стратегія журналістаа, етична дилема, кейс етичних дилем

Є примірники у відділах:
1 (27.09.2012р. Інв.Б 538196 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.
070
Т 311


    Кіца, Мар'яна.
    Особливості реклами в українських інтернет-ЗМІ в умовах інформаційної війни [Текст] / Мар'яна Кіца // Теле- та радіожурналістика : зб. наук. пр. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2015. - Вип. 14. - С. 170-174. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Засоби масової інформації--Рекламна діяльність

Є примірники у відділах:
1 (31.03.2018р. Інв.Б 560072 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.
061
Л 890


    Васьківський, Юрій.
    Професійні стандарти реклами і маркетингу в ЗМІ [Текст] / Юрій Васьківський // Вісник Львівського університету. Серія журналістика. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2018. - Вип. 43. - С. 57-63. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Засоби масової інформації--Рекламна діяльність

Є примірники у відділах:
1 (05.07.2021р. Інв.Б 569319 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі