Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Конференції і вісники- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Менеджмент -- Бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
33
Т 338


    Яшкіна, Н. В.
    Проблеми формування іміджу підприємства [Текст] / Н. В. Яшкіна // Теоретичні та прикладні питання економіки : зб. наук. пр. - К. : Київський університет, 2010. - Вип. 23. - С. 159-164. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Репутаційний менеджмент
   Менеджмент--Бренд

Кл.слова (ненормовані):
Торгова марка -- Іміджева реклама -- Брендинг

Є примірники у відділах:
1 Інв.А 415932 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

2.
061
Л 890


    Трач, О. Ю.
    Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв'язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб [Текст] / О. Ю. Трач, О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2011. - № 706: Логістика. - С. 182-187. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Бренд


Дод.точки доступу:
Карий, О. І.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73091 (вільний)

Знайти схожі

3.
658
Е 457


    Запорожан, Лариса.
    Особливості управління персоналом на основі HR-брендингу [Текст] / Лариса Запорожан, Мирослава Феш, Юрій Запорожан // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 266-268 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Бренд
Кл.слова (ненормовані):
HR-брендинг -- HR-департамент -- мотивація -- кадровий потенціал


Дод.точки доступу:
Феш, Мирослава; Запорожан, Юрій
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73661 (вільний)

Знайти схожі

4.
658
Е 457


    Файвішенко, Діана.
    Розробка показників оцінки ефективності брендингу [Текст] / Діана Файвішенко // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 399-402 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Бренд
Кл.слова (ненормовані):
ефективність -- інтегральний показник -- споживчий ринок

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73661 (вільний)

Знайти схожі

5.
061
Л 890


    Люльчак, З. С.
    Національний бренд та брендинг у контексті міжнародних подій [Текст] / З. С. Люльчак, А. А. Ліпенцев, Ю. І. Галущак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 735: Логістика. - С. 127-136. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Бренд
Кл.слова (ненормовані):
національний ребрендинг -- інвестиції у національний бренд -- корпоративний бренд


Дод.точки доступу:
Ліпенцев, А. А.; Галущак, Ю. І.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73654 (вільний)

Знайти схожі

6.
061
Н 354


    Сардак, О. В.
    Особливості управління HR-брендом підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] / О. В. Сардак // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : РВВ НЛТУ України, 2011. - Вип. 21.15. - С. 276-282 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Бренд
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова орієнтація -- персонал-маркетинг -- управління персонал-маркетингом

Є примірники у відділах:
1 Інв.А 418968 (вільний)

Знайти схожі

7.
336
Ф-796


    Фірсова, С.
    Світові практики формування бренду роботодавця [Текст] / С. Фірсова // Формування ринкової економіки в Україні : зб. наук. пр. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2017. - Вип. 37, ч. 2. - С. 233-240 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка праці--Працевлаштування
   Ринок праці--Бренд роботодавця

   Менеджмент--Бренд


Є примірники у відділах:
0 (29.04.2020р. Інв.В 75796 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі