Пошуковий запит: <.>A=Кіца, Мар'яна@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| 070 Т 311
Васьківський, Юрій. Гендерний аспект телевізійної реклами : український та зарубіжний досвід [Текст] / Юрій Васьківський, Мар'яна Кіца> // Теле- та радіожурналістика : зб. наук. пр. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2011. - Вип. 10. - С. 56-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби масової інформації--Рекламна діяльність--Гендерний аспект Кл.слова (ненормовані): стереотип, аудиторія, телебачення
Дод.точки доступу: Кіца, Мар'яна Є примірники у відділах: 1 (19.06.2012р. Інв.Б 536625 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 070 Т 311
Кіца, Мар'яна. Критерії та ознаки патогенної реклами в українських ЗМІ [Текст] / Мар'яна Кіца> // Теле- та радіожурналістика : зб. наук. пр. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2014. - Вип. 13. - С. 241-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Журналістика України--Жанри--Реклама
Є примірники у відділах: 1 (11.12.2015р. Інв.Б 553569 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 070 Т 311
Кіца, Мар'яна. Особливості реклами в українських інтернет-ЗМІ в умовах інформаційної війни [Текст] / Мар'яна Кіца> // Теле- та радіожурналістика : зб. наук. пр. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2015. - Вип. 14. - С. 170-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби масової інформації--Рекламна діяльність
Є примірники у відділах: 1 (31.03.2018р. Інв.Б 560072 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 070 Т 311
Кіца, Мар'яна. Тенденції інтернет-реклами в ЗМІ України та зарубіжних країн: порівняльний аспект [Текст] / Мар'яна Кіца> // Теле- та радіожурналістика : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 15. - С. 178-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби масової інформації--Інтернет--Реклама
Є примірники у відділах: 1 (12.02.2020р. Інв.Б 563864 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Кіца, Мар'яна. Особливості та методи виявлення фейкової інформації в українських землях [Текст] / Мар'яна Кіца> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2017. - № 883: Журналістські науки. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби масової інформації--Дезінформація--Фейк
Є примірники у відділах: 1 (30.03.2021р. Інв.В 75963 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 061 Л 890
Кіца, Мар'яна. Роль соціальних мереж у сучасній журналістиці [Текст] / Мар'яна Кіца> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2018. - № 896: Журналістські науки. - С. 98-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Журналістика--Соціальні мережі
Є примірники у відділах: 1 (05.04.2021р. Інв.В 76161 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 061 Л 890
Мудра, Ірина. Інформаційні воїни в соціальній мережі Facebook [Текст] / Ірина Мудра, Мар'яна Кіца> // Вісник Львівського університету. Серія журналістика. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2020. - Вип. 48. - С. 173-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтернет-технології--Інформаційні війни
Дод.точки доступу: Кіца, Мар'яна Є примірники у відділах: 1 (11.10.2021р. Інв.Б 574108 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 070 Т 311
Мудра, Ірина. Інструменти формування медіабренду телепередач (на прикладі програми "ТСН" телеканал "1+1") [Текст] / Ірина Мудра, Мар'яна Кіца> // Теле- та радіожурналістика : зб. наук. пр. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2019. - Вип. 18. - С. 276-283. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Журналістика--Телебачення--Медіамаркетинг
Дод.точки доступу: Кіца, Мар'яна Є примірники у відділах: 1 Інв.В 76255 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 061 Л 890
Кіца, Мар'яна. Інформаційний захист: історіографія, визначення, механізми впровадження [Текст] / Мар'яна Кіца, Ірина Мудра> // Вісник Львівського університету. Серія журналістика. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2019. - Вип. 45. - С. 3-12. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційна безпека--Інформаційні війни Засоби масової інформації--Інформаційна війна--Росія--Україна
Дод.точки доступу: Мудра, Ірина Є примірники у відділах: 1 (08.07.2022р. Інв.Б 573877 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
|