Ч-492 Руснак, Д. А. Формування граматичних знань французької мови у студентів-філологів II курсу в контексті когнітивного підходу до навчання [Текст] / Д. А. Руснак> // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2008. - Вип. 386: Романо-слов'янський дискурс. - С. 132-136. - Бібліогр.: с. 136 (14 назв.) Рубрики: Французька мова--Граматика Психологія особистості--Адаптація навчвння--Студенти Кл.слова (ненормовані): Засвоєння знань -- Стратегії навчання -- Білінгвальна свідомість -- Когнітивний підхід -- Концептулізація граматичних знань -- Мовленнєва ситуація |
К 384 Рубанець, О. М. Когнітивний підхід до науки як інформаційної системи [Текст] / О. М. Рубанець> // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка : зб. наук. праць. - К. : ІВЦ "Політехніка", 2008. - № 3 (24). - С. 79-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): когнітивний підхід -- інформаційна система Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71668 - Б.ц. (вільний) |