Ч-492 Венгер, Є. І. (Викладач ЧНУ). Місце маркетингових комунікацій у системі комплексу просування продукції [Текст] / Є. І. Венгер> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2009. - Вип. 494: Економіка. - С. 122-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг--Ринок комунікацій Кл.слова (ненормовані): Комунікатор -- Реципєнт -- Комунікаційний процес -- Комунікаційна система -- Прямий маркетинг -- Персональні продажі -- Виставки Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71960 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Демченко, Сергій. Професійний комунікатор як ключовий елемент "Інформаційного суспільства" [Текст] / Сергій Демченко> // Вісник Львівського університету. Серія журналістика. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2011. - Вип. 34, Ч. 2. - С. 34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 (26.09.2012р. Інв.Б 538196 - Б.ц.) (вільний) |
К 384 Морарь, М. В. Партійна комунікація як різновид політичної комунікації [Текст] / М. В. Морарь> // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Філософія. Політологія. - К. : КНУ ім. Тараса Шевченка, 2011. - Вип. 102. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): політична комунікація -- партійна комунікація -- комунікатор -- партієтворення Є примірники у відділах: 1 (01.07.2013р. Інв.В 73639 - Б.ц.) (вільний) |
Г-945 Докаш, Віталій (Викладач ЧНУ). Релігія як суспільний інтегратор і комунікатор [Текст] / Віталій Докаш> // Гуманітарно-наукове знання: комунікативні засади : матер. Міжнар. наук. конф. (Чернівці, 6-7 жовт. 2017 р.). - Чернівці : ЧНУ, 2017. - С. 384-389. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціологія релігії--Соціальні функції релігії Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 (23.10.2019р. Інв.Б 567104 - Б.ц.) (вільний) |