658
Е 457


    Окландер, Тетяна.
    Методи характеристики маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні [Текст] / Тетяна Окландер // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - Вип. 9, ч. 1. - С. 229-233. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка підприємства--Ризики
   Ціноутворення--Цінові ризики

Кл.слова (ненормовані):
Економічні ризики -- Теорії підприємницьких ризиків -- Методи оцінки ризиків

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73153 (вільний)


658
Е 457


    Окландер, Тетяна.
    Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні [Текст] / Тетяна Окландер // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 4. - С. 267-271 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка підприємства--Ризики
   Маркетинг підприємства--Товарна політика

   Ціноутворення--Цінові ризики

Кл.слова (ненормовані):
економічні ризики -- теорії підприємницьких ризиків -- методи оцінки ризиків

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73662 (вільний)