Е 457 Окландер, Тетяна. Методи характеристики маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні [Текст] / Тетяна Окландер> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - Вип. 9, ч. 1. - С. 229-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Ціноутворення--Цінові ризики Кл.слова (ненормовані): Економічні ризики -- Теорії підприємницьких ризиків -- Методи оцінки ризиків Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73153 (вільний) |
Е 457 Окландер, Тетяна. Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні [Текст] / Тетяна Окландер> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 4. - С. 267-271 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг підприємства--Товарна політика Ціноутворення--Цінові ризики Кл.слова (ненормовані): економічні ризики -- теорії підприємницьких ризиків -- методи оцінки ризиків Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73662 (вільний) |