061
Л 890


    Карий, О. І.
    Застосування концепції життєвого циклу товару в маркетингу міста [Текст] / О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 283-287. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг території
Кл.слова (ненормовані):
Територіальний маркетинг -- Просторовий маркетинг

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Добуш, Ю. Я.
    Особливості комплексу маркетингу бальнеологічного курорту [Текст] / Ю. Я. Добуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 735: Логістика. - С. 72-78. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка рекреації--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
територіальний маркетинг -- рекреанти -- споживач

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73654 (вільний)


061
Н 354


    Бєлуха, О. М.
    Розвиток туристичної галузі Львівської області в контексті реалізації регіональної туристичної політики [Текст] / О. М. Бєлуха, Л. В. Павліш // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : РВВ НЛТУ України, 2012. - Вип. 22.7. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм--Державне управління--Україна
   Регіональна економіка--Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
туристичний ринок -- туристичні ресурси -- привабливість теритоії -- територіальний маркетинг -- сегментування ринку


Дод.точки доступу:
Павліш, Л. В.
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 419960 (вільний)