Л 890 Карий, О. І. Застосування концепції життєвого циклу товару в маркетингу міста [Текст] / О. І. Карий> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 283-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): Територіальний маркетинг -- Просторовий маркетинг Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Добуш, Ю. Я. Особливості комплексу маркетингу бальнеологічного курорту [Текст] / Ю. Я. Добуш> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 735: Логістика. - С. 72-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): територіальний маркетинг -- рекреанти -- споживач Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73654 (вільний) |
Н 354 Бєлуха, О. М. Розвиток туристичної галузі Львівської області в контексті реалізації регіональної туристичної політики [Текст] / О. М. Бєлуха, Л. В. Павліш> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : РВВ НЛТУ України, 2012. - Вип. 22.7. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Регіональна економіка--Львівська область Кл.слова (ненормовані): туристичний ринок -- туристичні ресурси -- привабливість теритоії -- територіальний маркетинг -- сегментування ринку Дод.точки доступу: Павліш, Л. В. Є примірники у відділах: 1 Інв.А 419960 (вільний) |