061
Н 354


    Дзюба, Наталія.
    Користувач бібліотеки для дітей як споживач інформації [Текст] / Наталія Дзюба // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - К., 2003. - Вип. 11. - С. 153-167. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа--Дитячі бібліотеки--Україна

Є примірники у відділах:
БВ Інв.Б 493970 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Підлужна, О.
    Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів [Текст] / О. Підлужна // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2009. - Вип. 3. - С. 143-149. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціологія--Економічні аспекти розвитку українського суспільства
Кл.слова (ненормовані):
соціологічне маркетингове дослідження -- споживач і покупець

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522477 - Б.ц. (вільний)


330
Ф 796


    Задвірний, Я.
    Використання можливостей електронної комерції у процесі ведення бізнесу [Текст] / Я. Задвірний, А. Орловська // Формування ринкової економіки в Україні : зб. наук. пр. - Львів : Інтереко, 2008. - Вип. 18: Проблеми економічної кібернетики. - С. 70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Електронна комерція
Кл.слова (ненормовані):
Електронний бізнес -- Модель бізнес-бізнес -- Модель бізнес-споживач -- Трансакція


Дод.точки доступу:
Орловська, А.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71650 - Б.ц. (вільний)


330
Ф 796


    Сергєєва, Л.
    Моделювання ціноутворення в енергетичній галузі [Текст] / Л. Сергєєва, О. Лобань // Формування ринкової економіки в Україні : зб. наук. пр. - Львів : Інтереко, 2008. - Вип. 18: Проблеми економічної кібернетики. - С. 178-184. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Електроенергетична галузь--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Ціноутворення -- Споживач -- Виробник -- Постачальник -- Електроенергія -- Моделювання


Дод.точки доступу:
Лобань, О.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71650 - Б.ц. (вільний)


061
Ч-492


    Сидорук, Б. О.
    Створення механізмів інформаційного обміну при формуванні ринку інноваційної продукції на регіональному рівні [Текст] / Б. О. Сидорук, А. П. Сава // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2009. - Вип. 494: Економіка. - С. 110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Аграрний сектор--Інновації--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Інформаційний обмін -- Інформаційні запити -- Інновація -- Інноваційний продукт -- Регіональний інноваційний ринок -- Механізм -- Споживач


Дод.точки доступу:
Сава, А. П.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71960 - Б.ц. (вільний)


658
Е 457


    Карп, Ірина.
    Застосування математичних моделей у плануванні діяльності підприємств в умовах ризику та невизначеності [Текст] / Ірина Карп // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2010. - Вип. 7. - С. 277-279. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка підприємства--Планування діяльності
Кл.слова (ненормовані):
Економіко-математичні методи -- Критерій Лапласа -- Споживач

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72237 - Б.ц. (вільний)


061
Ч-492


    Кошкаров, С. А.
    Економічний аналіз основних ознак чинного кооперативного законодавства [Текст] / С. А. Кошкаров // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2011. - Вип. 557/558: Економіка. - С. 69-74 : табл. - Бібліогр.: с. 74-75
УДК
Рубрики: Кооперація--Споживча кооперація
   Кооперативне право--Україна

   Господарське право--Підприємства--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Прибуток -- Закон -- Споживач -- Ресурси


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73040 (вільний)


061
Ч-492


    Шевчук, Ю. (Викладач ЧНУ).
    Оцінка трансформації якості питної води в системі джерело-споживач (на прикладі міста Чернівців) [Текст] / Ю. Шевчук // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 614/615: Географія. - С. 129-132. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Гідрологія--Водні ресурси--Якість питної води--Чернівці


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 (12.02.2013р. Інв.В 73579 - Б.ц.) (вільний)


061
Ч 492


    Райко, Д. В.
    Концептуальна модель формування бюджету в процесів інформаційної взаємодії в системі "споживач-підприємство-партнер" [Текст] / Д. В. Райко // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 345-351 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка підприємства--Фінансова діяльність--Управління
   Маркетинг підприємства--Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- споживча кон'юктура -- споживання

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73796 (вільний)


658
Е 457


    Гузь, Марина.
    Аналіз клієнтського портфеля та витрат банку на маркетингові комунікації [Текст] / Марина Гузь // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Банківська діяльність--Клієнтський портфель
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- споживач -- витрати

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73661 (вільний)


061
Л 890


    Кирилич, Т. Ю.
    Розвиток комп'ютеризованих інноваційних систем на оптових ринках [Текст] / Т. Ю. Кирилич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 725: Проблеми економіки та управління. - С. 98-102 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка торгівлі--Оптова торгівля
Кл.слова (ненормовані):
комп'теризовані інновації -- інфраструктурне забезпечення -- виробник -- посередник -- споживач

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73650 (вільний)


061
Л 890


    Добуш, Ю. Я.
    Особливості комплексу маркетингу бальнеологічного курорту [Текст] / Ю. Я. Добуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 735: Логістика. - С. 72-78. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка рекреації--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
територіальний маркетинг -- рекреанти -- споживач

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73654 (вільний)


061
Л 890


    Подвальна, Г. В.
    Оптимізація перевезень: проблеми використання "транспортної задачі" [Текст] / Г. В. Подвальна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 735: Логістика. - С. 176-180. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Логістика--Транспортна
Кл.слова (ненормовані):
питомі витрати -- оптимізація проблем -- постачальник -- споживач

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73654 (вільний)


33(с2)
Ф 796


    Дацко, М.
    Використання роллаут алгоритмів для розв'язання задачі маршрутизації транспортних засобів в умовах стохастичного попиту [Текст] / М. Дацко, М. Головатюк // Формування ринкової економіки в Україні : зб. наук. пр. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2012. - Вип. 27. - С. 98-101. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка транспорту--Автотранспорт
Кл.слова (ненормовані):
реоптимізація -- роллаут алгоритм -- маршрут -- постачальник -- споживач


Дод.точки доступу:
Головатюк, М.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 74061 (вільний)


061
Н 354


    Ковалишин, В. Р.
    Від екологічної сертифікації лісів до екологічної сертифікації довкілля [Текст] / В. Р. Ковалишин // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : НЛТУ України, 2014. - Вип. 24.1. - С. 135-140 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Лісове господарство--Екологічна сертифікація лісів
   Регіональна економіка--Лісове господарство--Україна

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- екологічно свідомий споживач -- екологічна сертифікація довкілля

Є примірники у відділах:
1 (01.06.2016р. Інв.А 421420 - Б.ц.) (вільний)


339.9
Т 654


    Вардеванян, Вардан Альбертович (Викладач ЧНУ).
    Споживач у лабіринті ідентичностей, або Основні поведінкові тенденції сучасного споживача [Текст] / В. А. Вардеванян, С. І. Вардеванян // Транскордонне співробітництво: ключові ідеї та перспективи : XIII міжнар. наук.-практ. конф., 20-22 трав. 2016 р. - Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2016. - С. 120-121. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економічна психологія--Поведінка споживача
   Маркетинг--Споживання продукції



Дод.точки доступу:
Вардеванян, Світлана Іванівна (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 563702 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Герасимчук, В. Г.
    Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу [Текст] / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2014. - № 811: Логістика. - С. 62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Соціальний маркетинг

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 75293 - Б.ц. (вільний)


061
З-332


    Менів, Л. Д.
    Деякі питання вдосконалення поняття "споживач" [Текст] / Л. Д. Менів // Вісник Запорізького національного університету : зб. наук. пр. Юридичні науки. - Запоріжжя, 2014. - № 4. - С. 72-81. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Цивільне право--Захист прав споживачів--Україна

Є примірники у відділах:
1 (19.08.2020р. Інв.В 75881 - Б.ц.) (вільний)


35
І-717


    Каралаш, Ю. І.
    Громадянин: споживач versus організатор соціального буття [Текст] / Ю. І. Каралаш // Інституціоналізація публічного управління в Україні в умовах євроінтеграційних та глобалізаційних викликів : матер. щоріч. Всеукр. наук.-практ. конф. за міжнар. участю (Київ, 24 трав. 2019 р.). - Київ : НАДУ, 2019. - Т. 4. - С. 17-18. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціологія суспільства--Громадянське суспільство
   Соціальна філософія--Громадянське суспільство


Є примірники у відділах:
1 (24.11.2021р. Інв.В 76578 - Б.ц.) (вільний)


061
Л 890


    Касян, Сергій.
    Маркетингові комунікаційні стратегії підприємств у системі розширення потоків маркетингових цінностей [Текст] / С. Касян, Д. Юферова, А. Сапінскі // Вісник Львівського університету. Серія економічна. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2020. - Вип. 58. - С. 197-208 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Підприємництво--Маркетингові комунікації
   Маркетинг--Маркетингова стратегія

Кл.слова (ненормовані):
споживач -- концепція маркетингу


Дод.точки доступу:
Юферова, Дар’я; Сапінскі, Александр
Є примірники у відділах:
1 (15.09.2023р. Інв.Б 577725 - Б.ц.) (вільний)