Н 354 Дзюба, Наталія. Користувач бібліотеки для дітей як споживач інформації [Текст] / Наталія Дзюба> // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - К., 2003. - Вип. 11. - С. 153-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: БВ Інв.Б 493970 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Підлужна, О. Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів [Текст] / О. Підлужна> // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2009. - Вип. 3. - С. 143-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): соціологічне маркетингове дослідження -- споживач і покупець Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522477 - Б.ц. (вільний) |
Ф 796 Задвірний, Я. Використання можливостей електронної комерції у процесі ведення бізнесу [Текст] / Я. Задвірний, А. Орловська> // Формування ринкової економіки в Україні : зб. наук. пр. - Львів : Інтереко, 2008. - Вип. 18: Проблеми економічної кібернетики. - С. 70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): Електронний бізнес -- Модель бізнес-бізнес -- Модель бізнес-споживач -- Трансакція Дод.точки доступу: Орловська, А. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71650 - Б.ц. (вільний) |
Ф 796 Сергєєва, Л. Моделювання ціноутворення в енергетичній галузі [Текст] / Л. Сергєєва, О. Лобань> // Формування ринкової економіки в Україні : зб. наук. пр. - Львів : Інтереко, 2008. - Вип. 18: Проблеми економічної кібернетики. - С. 178-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): Ціноутворення -- Споживач -- Виробник -- Постачальник -- Електроенергія -- Моделювання Дод.точки доступу: Лобань, О. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71650 - Б.ц. (вільний) |
Ч-492 Сидорук, Б. О. Створення механізмів інформаційного обміну при формуванні ринку інноваційної продукції на регіональному рівні [Текст] / Б. О. Сидорук, А. П. Сава> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2009. - Вип. 494: Економіка. - С. 110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): Інформаційний обмін -- Інформаційні запити -- Інновація -- Інноваційний продукт -- Регіональний інноваційний ринок -- Механізм -- Споживач Дод.точки доступу: Сава, А. П. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71960 - Б.ц. (вільний) |
Е 457 Карп, Ірина. Застосування математичних моделей у плануванні діяльності підприємств в умовах ризику та невизначеності [Текст] / Ірина Карп> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2010. - Вип. 7. - С. 277-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): Економіко-математичні методи -- Критерій Лапласа -- Споживач Є примірники у відділах: 1 Інв.В 72237 - Б.ц. (вільний) |
Ч-492 Кошкаров, С. А. Економічний аналіз основних ознак чинного кооперативного законодавства [Текст] / С. А. Кошкаров> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2011. - Вип. 557/558: Економіка. - С. 69-74 : табл. - Бібліогр.: с. 74-75
Кооперативне право--Україна Господарське право--Підприємства--Україна Кл.слова (ненормовані): Прибуток -- Закон -- Споживач -- Ресурси Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73040 (вільний) |
Ч-492 Шевчук, Ю. (Викладач ЧНУ). Оцінка трансформації якості питної води в системі джерело-споживач (на прикладі міста Чернівців) [Текст] / Ю. Шевчук> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 614/615: Географія. - С. 129-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 (12.02.2013р. Інв.В 73579 - Б.ц.) (вільний) |
Ч 492 Райко, Д. В. Концептуальна модель формування бюджету в процесів інформаційної взаємодії в системі "споживач-підприємство-партнер" [Текст] / Д. В. Райко> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 345-351 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг підприємства--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність -- споживча кон'юктура -- споживання Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73796 (вільний) |
Е 457 Гузь, Марина. Аналіз клієнтського портфеля та витрат банку на маркетингові комунікації [Текст] / Марина Гузь> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): банківський маркетинг -- споживач -- витрати Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73661 (вільний) |
Л 890 Кирилич, Т. Ю. Розвиток комп'ютеризованих інноваційних систем на оптових ринках [Текст] / Т. Ю. Кирилич> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 725: Проблеми економіки та управління. - С. 98-102 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): комп'теризовані інновації -- інфраструктурне забезпечення -- виробник -- посередник -- споживач Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73650 (вільний) |
Л 890 Добуш, Ю. Я. Особливості комплексу маркетингу бальнеологічного курорту [Текст] / Ю. Я. Добуш> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 735: Логістика. - С. 72-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): територіальний маркетинг -- рекреанти -- споживач Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73654 (вільний) |
Л 890 Подвальна, Г. В. Оптимізація перевезень: проблеми використання "транспортної задачі" [Текст] / Г. В. Подвальна> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 735: Логістика. - С. 176-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): питомі витрати -- оптимізація проблем -- постачальник -- споживач Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73654 (вільний) |
Ф 796 Дацко, М. Використання роллаут алгоритмів для розв'язання задачі маршрутизації транспортних засобів в умовах стохастичного попиту [Текст] / М. Дацко, М. Головатюк> // Формування ринкової економіки в Україні : зб. наук. пр. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2012. - Вип. 27. - С. 98-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): реоптимізація -- роллаут алгоритм -- маршрут -- постачальник -- споживач Дод.точки доступу: Головатюк, М. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 74061 (вільний) |
Н 354 Ковалишин, В. Р. Від екологічної сертифікації лісів до екологічної сертифікації довкілля [Текст] / В. Р. Ковалишин> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : НЛТУ України, 2014. - Вип. 24.1. - С. 135-140 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Регіональна економіка--Лісове господарство--Україна Кл.слова (ненормовані): сталий розвиток -- екологічно свідомий споживач -- екологічна сертифікація довкілля Є примірники у відділах: 1 (01.06.2016р. Інв.А 421420 - Б.ц.) (вільний) |
Т 654 Вардеванян, Вардан Альбертович (Викладач ЧНУ). Споживач у лабіринті ідентичностей, або Основні поведінкові тенденції сучасного споживача [Текст] / В. А. Вардеванян, С. І. Вардеванян> // Транскордонне співробітництво: ключові ідеї та перспективи : XIII міжнар. наук.-практ. конф., 20-22 трав. 2016 р. - Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2016. - С. 120-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг--Споживання продукції Дод.точки доступу: Вардеванян, Світлана Іванівна (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 563702 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Герасимчук, В. Г. Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу [Текст] / В. Г. Герасимчук> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2014. - № 811: Логістика. - С. 62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 75293 - Б.ц. (вільний) |
З-332 Менів, Л. Д. Деякі питання вдосконалення поняття "споживач" [Текст] / Л. Д. Менів> // Вісник Запорізького національного університету : зб. наук. пр. Юридичні науки. - Запоріжжя, 2014. - № 4. - С. 72-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 (19.08.2020р. Інв.В 75881 - Б.ц.) (вільний) |
І-717 Каралаш, Ю. І. Громадянин: споживач versus організатор соціального буття [Текст] / Ю. І. Каралаш> // Інституціоналізація публічного управління в Україні в умовах євроінтеграційних та глобалізаційних викликів : матер. щоріч. Всеукр. наук.-практ. конф. за міжнар. участю (Київ, 24 трав. 2019 р.). - Київ : НАДУ, 2019. - Т. 4. - С. 17-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Соціальна філософія--Громадянське суспільство Є примірники у відділах: 1 (24.11.2021р. Інв.В 76578 - Б.ц.) (вільний) |
Л 890 Касян, Сергій. Маркетингові комунікаційні стратегії підприємств у системі розширення потоків маркетингових цінностей [Текст] / С. Касян, Д. Юферова, А. Сапінскі> // Вісник Львівського університету. Серія економічна. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2020. - Вип. 58. - С. 197-208 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг--Маркетингова стратегія Кл.слова (ненормовані): споживач -- концепція маркетингу Дод.точки доступу: Юферова, Дар’я; Сапінскі, Александр Є примірники у відділах: 1 (15.09.2023р. Інв.Б 577725 - Б.ц.) (вільний) |