061
Ч 492


    Жаворонков, В. О.
    Маркетинг територій: інституціональний підхід [Текст] / В. О. Жаворонков, Д. М. Соковніна // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 27-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг території--Стратегічне управління
   Менеджмент--Репутаційний менеджмент

   Туристична індустрія--Конкурентоспроможність

Кл.слова (ненормовані):
імідж територій -- маркетинг імідж -- туристична привабливість


Дод.точки доступу:
Соковніна, Д. М.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73796 (вільний)