Ч 492 Герасимчук, З. В. Підходи до формування бренду міста [Текст] / З. В. Герасимчук, О. В. Драченко> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 12-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Місцеве самоврядування--Стратегічний план розвитку Кл.слова (ненормовані): імідж міста -- привабливість -- брендинг вимог Дод.точки доступу: Драченко, О. В. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73796 (вільний) |
Ч 492 Євдокименко, В. К. (Викладач ЧНУ). Дослідження особливостей застосування маркетингових інструментів у формуванні конкурентних позицій міста [Текст] / В. К. Євдокименко, І. Г. Черданцева> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 15-20 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг--Муніципальний маркетинг Регіональна економіка--Чернівецька область Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність міста -- імідж міста -- експрес-оцінка Дод.точки доступу: Черданцева, І. Г. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73796 (вільний) |