061
Ч 492


    Герасимчук, З. В.
    Підходи до формування бренду міста [Текст] / З. В. Герасимчук, О. В. Драченко // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 12-14. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Бренд
   Місцеве самоврядування--Стратегічний план розвитку

Кл.слова (ненормовані):
імідж міста -- привабливість -- брендинг вимог


Дод.точки доступу:
Драченко, О. В.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73796 (вільний)


061
Ч 492


    Євдокименко, В. К. (Викладач ЧНУ).
    Дослідження особливостей застосування маркетингових інструментів у формуванні конкурентних позицій міста [Текст] / В. К. Євдокименко, І. Г. Черданцева // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 15-20 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Репутаційний менеджмент
   Маркетинг--Муніципальний маркетинг

   Регіональна економіка--Чернівецька область

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність міста -- імідж міста -- експрес-оцінка


Дод.точки доступу:
Черданцева, І. Г. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73796 (вільний)