061
Л 890


    Литовченко, І. Л.
    Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльності [Текст] / І. Л. Литовченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2009. - № 649: Логістика. - С. 97-104. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг підприємства--Інформаційні технології
   Інтернет--Інтернет-маркетинг


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71713 - Б.ц. (вільний)


33
П 781


    Завадовський, В. М.
    Оцінка оптимізації сайтів під запити пошукових систем [Текст] / В. М. Завадовський // Проблеми реалізації науково-творчого потенціалу молоді: пошуки, перспективи : зб. матеріалів Х наук.-практ. конф. молодих науковців, 21 берез. 2008 р. - Павлоград : Асоц. навч. закл. України приват. форми власності, Західнодонбас. приват. ін-т економіки і упр., 2008. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інформаційні системи--Математичний аналіз
   Інтернет--Інтернет-маркетинг



Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71688 - Б.ц. (вільний)


33
П 781


    Ларін, Е. С.
    Інтернет технології в маркетингу [Текст] / Е. С. Ларін, С. С. Северін // Проблеми реалізації науково-творчого потенціалу молоді: пошуки, перспективи : зб. матеріалів Х наук.-практ. конф. молодих науковців, 21 берез. 2008 р. - Павлоград : Асоц. навч. закл. України приват. форми власності, Західнодонбас. приват. ін-т економіки і упр., 2008. - С. 261-262
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг


Дод.точки доступу:
Северін, С. С.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71688 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Судол-Пуш, І.
    e-PR : Public relations в Інтернеті [Текст] / І. Судол-Пуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 692-696. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Комунікації
   Інтернет--Інтернет-маркетинг


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний)


33
Т 338


    Савчук, Н. В.
    Інтернет-послуги - фактор підвищення конкурентоспроможності національних компаній [Текст] / Н. В. Савчук // Теоретичні та прикладні питання економіки : зб. наук. пр. - К. : Київ. ун-т, 2008. - Вип. 15. - С. 334-339 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522393 - Б.ц. (вільний)


33
Т 338


    Савчук, Н. В.
    Кіберзлочинність: зміст та методи боротьби [Текст] / Н. В. Савчук // Теоретичні та прикладні питання економіки : зб. наук. пр. - К. : КНУ ім. Тараса Шевченка. Ін-т конкурент. сусп-ва, 2009. - Вип. 19. - С. 338-342. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інформаційна безпека--Злочинність
   Інформаційні технології--Комп'ютерна злочинність

   Інтернет--Інтернет-маркетинг


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522256 - Б.ц. (вільний)


33
Н 340


    Козловський, Андрій.
    Аналіз ринку електронних платіжних систем в Україні [Текст] / Андрій Козловський, Юрій Паночишин // Наука молода : зб. наук. пр. молодих вчених Терноп. нац. екон. ун-ту. - 2009. - № 12. - С. 141-143. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг
   Торгівля--Електронна комерція

   Гроші--Електронні



Дод.точки доступу:
Паночишин, Юрій
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71775 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Косар, Н. С.
    Особливості просування банківських продуктів [Текст] / Н. С. Косар, Ю. В. Огерчук, Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 635: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський
   Інтернет--Інтернет-маркетинг



Дод.точки доступу:
Огерчук, Ю. В.; Савченко, Ю. Т.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71708 - Б.ц. (вільний)


658
Е 457


    Шкарабан, Степан.
    Маркетинговий аналіз та інтернет-маркетинг [Текст] / Степан Шкарабан, Богдан Штефан // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2009. - Вип. 4. - С. 336-340. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг


Дод.точки доступу:
Штефан, Богдан
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71774 - Б.ц. (вільний)




    Карп, В. С.
    Основні перспективи розвитку інтернет-маркетингу на сучасному етапі [Текст] / В. С. Карп // Актуальні проблеми міжнародних відносин : зб. наук. пр. - К. : КНУ ім. Тараса Шевченка, 2010. - Вип. 89, ч. 2. - С. 71-73. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72198 - Б.ц. (вільний)


061
У 333


    Крутова, А. С.
    Моделювання інформаційної системи електронної торгівлі [Текст] / А. С. Крутова // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. - Ужгород : УНУ, 2010. - Спец. вип. 29: Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності в сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці, ч. 1. - С. 233-238. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інформаційний бізнес--Маркетингові заходи
   Інтернет--Інтернет-маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
Інформаційні ресурси -- Модель -- Облік

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72238 - Б.ц. (вільний)


658
Е 457


    Зигрій, Ольга.
    Ефективність використання інтернету при зборі маркетингової інформації [Текст] / Ольга Зигрій ; редкол. С. І. Шкарабан // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль, 2011. - Вип. 8, ч. 2. - С. 159-161. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг
   Маркетинг--Реклама



Дод.точки доступу:
Шкарабан, С. І. \редкол.\
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72750 - Б.ц. (вільний)


658
Е 457


    Калинич, Галина.
    Ефективність маркетингової діяльності підприємства в інтернеті [Текст] / Галина Калинич ; редкол. С. І. Шкарабан // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль, 2011. - Вип. 8, ч. 2. - С. 185-189. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг
   Економіка підприємства--Маркетингова діяльність



Дод.точки доступу:
Шкарабан, С. І. \редкол.\
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72750 - Б.ц. (вільний)


061
Н 355


    Машика, Ю. В.
    Електронна комерція - платіжні системи мережі інтернет [Текст] / Ю. В. Машика // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львов, 2011. - Вип. 21.8. - С. 344-348. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг
   Торгівля--Електронна комерція

   Гроші--Електронні


Є примірники у відділах:
1 Інв.А 417045 - Б.ц. (вільний)


327
А 437


    Швець, О. В.
    Перспективи розвитку українського ринку інтернет-реклами в період глобальної кризи [Текст] / О. В. Швець // Актуальні проблеми міжнародних відносин : зб. наук. пр. - К., 2010. - Вип. 93, ч. 1. - С. 95-98. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг
   Маркетинг--Реклама

   Телекомунікації--Інформаційні продукти


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72829 (вільний)


658
Е 457


    Давидовська, Галина.
    Електронні гроші та електронні платіжні системи в Україні [Текст] / Галина Давидовська // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - Вип. 9, ч. 2. - С. 152-154. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг
   Гроші--Електронні


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73154 (вільний)


061
Ч 492


    Кирилюк, М. С.
    Динаміка www-магазинів та їх перспективи розвитку в Україні [Текст] / М. С. Кирилюк // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 610/611: Економіка. - С. 166-172 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
Електронна комерція -- Інформатизація -- Динаміка

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73587 (вільний)


061
Ч 492


    Антошків, О. Д.
    Проблема використання інструментів комплексного інтернет-маркетингу в стратегії розвитку регіону [Текст] / О. Д. Антошків // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 33-37 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Інтернет-маркетинг
   Інтернет--Веб-сайти

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології -- інтернет-користувачі -- метод -- сайт -- бренд


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73796 (вільний)


33(с2)
Ф 796


    Плиса, В.
    Електронні канали реалізації страхових послуг: проблеми формування структури, оцінка переваг та недоліків [Текст] / В. Плиса // Формування ринкової економіки в Україні : зб. наук. пр. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2012. - Вип. 26, ч. 2. - С. 121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Страхова справа--Страхові компанії
   Інтернет--Інтернет-маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
страхова послуга -- канал реалізації страхових послуг -- інтернет-послуга -- посередник -- страховик -- страхувальник

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 74033 (вільний)


061
Н 354


    Швиденко, О. М.
    Інтернет-маркетинг як інструмент сприяння екологізації сільськогосподарського виробництва [Текст] / О. М. Швиденко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - К., 2014. - Вип. 200, ч. 2 : Серія "Економіка, аграрний менеджмент, бізнес". - С. 270-271. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Агропромисловий комплекс--Виробництво
   Сільськогосподарська продукція--Органічне виробництво

   Екологічний менеджмент--Екологізація виробництва

   Маркетинг--Інноваційні стратегії

   Інтернет--Інтернет-маркетинг


Є примірники у відділах:
1 Інв.А 422229 - Б.ц. (вільний)