У 333 Самонова, Т. Б. Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг [Текст] / Т. Б. Самонова> // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. - Ужгород, 2009. - Спецвип. 28, Ч. 3. - С. 58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71736 - Б.ц. (вільний) |
Н 354 Кулиняк, І. Я. Необхідність організування маркетингової діяльності малих туристичних підприємств [Текст] / І. Я. Кулиняк, О. В. Стрілецька> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів, 2011. - Вип. 21.1 . - С. 231-234. - Бібліогр.: с. 234-235
Економіка туризму--Маркетинг--Реклама Дод.точки доступу: Стрілецька, О. В. Є примірники у відділах: 1 Інв.А 415917 - Б.ц. (вільний) |
Л-890 Музиченко-Козловська, О. В. Стратегія просування туристичного бренда країни [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 833: Логістика. - С. 65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Логістика--Туристичні послуги Є примірники у відділах: 1 (25.10.2019р. Інв.В 75489 - Б.ц.) (вільний) |
Л-890 Музиченко-Козловська, О. В. Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова) [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 63-70 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 (04.03.2021р. Інв.В 75550 - Б.ц.) (вільний) |