061
У 333


    Самонова, Т. Б.
    Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг [Текст] / Т. Б. Самонова // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. - Ужгород, 2009. - Спецвип. 28, Ч. 3. - С. 58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка туризму--Маркетинг--Реклама

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71736 - Б.ц. (вільний)


061
Н 354


    Кулиняк, І. Я.
    Необхідність організування маркетингової діяльності малих туристичних підприємств [Текст] / І. Я. Кулиняк, О. В. Стрілецька // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів, 2011. - Вип. 21.1 . - С. 231-234. - Бібліогр.: с. 234-235
УДК
Рубрики: Економіка туризму--Туристичні підприємства
   Економіка туризму--Маркетинг--Реклама



Дод.точки доступу:
Стрілецька, О. В.
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 415917 - Б.ц. (вільний)


061
Л-890


    Музиченко-Козловська, О. В.
    Стратегія просування туристичного бренда країни [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 833: Логістика. - С. 65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка туризму--Маркетинг--Реклама
   Логістика--Туристичні послуги


Є примірники у відділах:
1 (25.10.2019р. Інв.В 75489 - Б.ц.) (вільний)


061
Л-890


    Музиченко-Козловська, О. В.
    Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова) [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 63-70 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка туризму--Маркетинг--Реклама

Є примірники у відділах:
1 (04.03.2021р. Інв.В 75550 - Б.ц.) (вільний)