Н 350 Гирик, О. С. Дослідження соціальних очікувань в активізації банківської діяльності на основі модернізації мотиваційного механізму [Текст] / О. С. Гирик> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : НЛТУ України, 2009. - Вип. 19.11. - С. 141-152 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг банківський Є примірники у відділах: 1 Інв.А 414722 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Новошинська, Л. В. Маркетинг банку на ринку цінних паперів [Текст] / Л. В. Новошинська> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 532-538. - Бібліогр. в кінці ст.
Фондовий ринок--Цінні папери Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Заєць, М. А. Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу [Текст] / М. А. Заєць, А. О. Петрова> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 842-847. - Бібліогр. в кінці ст.
Менеджмент--Організаційна культура Дод.точки доступу: Петрова, А. О. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний) |
Н 340 Ткачук, Василь. Нова парадигма маркетингу у сфері банківського бізнесу [Текст] / Василь Ткачук, Наталія Ткачук> // Наука молода : зб. наук. пр. молодих вчених Терноп. нац. екон. ун-ту. - 2009. - № 12. - С. 172-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Ткачук, Наталія Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71775 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Косар, Н. С. Особливості просування банківських продуктів [Текст] / Н. С. Косар, Ю. В. Огерчук, Ю. Т. Савченко> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 635: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - Бібліогр. в кінці ст.
Інтернет--Інтернет-маркетинг Дод.точки доступу: Огерчук, Ю. В.; Савченко, Ю. Т. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71708 - Б.ц. (вільний) |
Е 457 Гузь, Марина. Формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій [Текст] / Марина Гузь> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2009. - Вип. 4. - С. 116-119 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Банківська діяльність--Банківські послуги Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71774 - Б.ц. (вільний) |
Н 340 Ткачук, Василь. Ефективність маркетингової діяльності комерційного банку [Текст] / Василь Ткачук, Наталія Соколовська> // Наука молода : зб. наук. пр. молодих вчених Терноп. нац. екон. ун-ту. - Тернопіль, 2010. - Вип. 14 . - С. 135-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг банківський Дод.точки доступу: Соколовська, Наталія Є примірники у відділах: 1 Інв.В 72616 - Б.ц. (вільний) |
Е 457 Ткачук, Василь. Аналіз вартості бренду комерційного банку [Текст] / Василь Ткачук> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - Вип. 9, ч. 2. - С. 402-405. - Бібліогр.: с. 406
Маркетинг банківський Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73154 (вільний) |
Л 890 Косар, Н. С. Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі [Текст] / Н. С. Косар, Є. О. Угольков> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2011. - № 714: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 213-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Угольков, Є. О. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73329 (вільний) |
Е 457 Семенча, Ілона. Маркетинговий підхід банку до управління взаємовідносинами з клієнтами [Текст] / Ілона Семенча, Євгенія Скворцова> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 94-98 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг банківський Кл.слова (ненормовані): клієнтська база банку -- клієнто-орієнтований підхід -- маркетинг партнерських відносин -- сегментація Дод.точки доступу: Скворцова, Євгенія Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73661 (вільний) |
Л-890 Кара, Н. І. Проблеми банківського сектору України та шляхи їх вирішення [Текст] / Н. І. Кара, Р. Й. Осідач> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 136-141 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг банківський Дод.точки доступу: Осідач, Р. Й. Є примірники у відділах: 1 (01.04.2020р. Інв.В 75475 - Б.ц.) (вільний) |
Х 210 Рахман, М. С. Маркетингові інновації як засіб вдосконалення банківських послуг України [Текст] / М. С. Рахман, Д. В. Мангушев> // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія економічна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - Вип. 90. - С. 51-63 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг банківський Банківська система--Україна Дод.точки доступу: Мангушев, Д. В. Є примірники у відділах: 1 (18.05.2022р. Інв.Б 573880 - Б.ц.) (вільний) |