061
Н 350


    Гирик, О. С.
    Дослідження соціальних очікувань в активізації банківської діяльності на основі модернізації мотиваційного механізму [Текст] / О. С. Гирик // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : НЛТУ України, 2009. - Вип. 19.11. - С. 141-152 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Банківська справа--Управління
   Маркетинг банківський


Є примірники у відділах:
1 Інв.А 414722 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Новошинська, Л. В.
    Маркетинг банку на ринку цінних паперів [Текст] / Л. В. Новошинська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 532-538. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський
   Фондовий ринок--Цінні папери


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Заєць, М. А.
    Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу [Текст] / М. А. Заєць, А. О. Петрова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 842-847. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський
   Менеджмент--Організаційна культура



Дод.точки доступу:
Петрова, А. О.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний)


33
Н 340


    Ткачук, Василь.
    Нова парадигма маркетингу у сфері банківського бізнесу [Текст] / Василь Ткачук, Наталія Ткачук // Наука молода : зб. наук. пр. молодих вчених Терноп. нац. екон. ун-ту. - 2009. - № 12. - С. 172-174. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський


Дод.точки доступу:
Ткачук, Наталія
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71775 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Косар, Н. С.
    Особливості просування банківських продуктів [Текст] / Н. С. Косар, Ю. В. Огерчук, Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 635: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський
   Інтернет--Інтернет-маркетинг



Дод.точки доступу:
Огерчук, Ю. В.; Савченко, Ю. Т.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71708 - Б.ц. (вільний)


658
Е 457


    Гузь, Марина.
    Формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій [Текст] / Марина Гузь // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2009. - Вип. 4. - С. 116-119 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський
   Банківська діяльність--Банківські послуги


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71774 - Б.ц. (вільний)


33
Н 340


    Ткачук, Василь.
    Ефективність маркетингової діяльності комерційного банку [Текст] / Василь Ткачук, Наталія Соколовська // Наука молода : зб. наук. пр. молодих вчених Терноп. нац. екон. ун-ту. - Тернопіль, 2010. - Вип. 14 . - С. 135-137. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Банківська система--Комерційні банки
   Маркетинг банківський



Дод.точки доступу:
Соколовська, Наталія
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72616 - Б.ц. (вільний)


658
Е 457


    Ткачук, Василь.
    Аналіз вартості бренду комерційного банку [Текст] / Василь Ткачук // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - Вип. 9, ч. 2. - С. 402-405. - Бібліогр.: с. 406
УДК
Рубрики: Маркетинг--Бренд
   Маркетинг банківський


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73154 (вільний)


061
Л 890


    Косар, Н. С.
    Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі [Текст] / Н. С. Косар, Є. О. Угольков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2011. - № 714: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 213-219. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський


Дод.точки доступу:
Угольков, Є. О.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73329 (вільний)


658
Е 457


    Семенча, Ілона.
    Маркетинговий підхід банку до управління взаємовідносинами з клієнтами [Текст] / Ілона Семенча, Євгенія Скворцова // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 94-98 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Банківська діяльність--Клієнтський портфель
   Маркетинг банківський

Кл.слова (ненормовані):
клієнтська база банку -- клієнто-орієнтований підхід -- маркетинг партнерських відносин -- сегментація


Дод.точки доступу:
Скворцова, Євгенія
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73661 (вільний)


061
Л-890


    Кара, Н. І.
    Проблеми банківського сектору України та шляхи їх вирішення [Текст] / Н. І. Кара, Р. Й. Осідач // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 136-141 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Банківська система--Україна
   Маркетинг банківський



Дод.точки доступу:
Осідач, Р. Й.
Є примірники у відділах:
1 (01.04.2020р. Інв.В 75475 - Б.ц.) (вільний)


061
Х 210


    Рахман, М. С.
    Маркетингові інновації як засіб вдосконалення банківських послуг України [Текст] / М. С. Рахман, Д. В. Мангушев // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія економічна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - Вип. 90. - С. 51-63 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Інноваційні стратегії
   Маркетинг банківський

   Банківська система--Україна



Дод.точки доступу:
Мангушев, Д. В.
Є примірники у відділах:
1 (18.05.2022р. Інв.Б 573880 - Б.ц.) (вільний)