061
Н 354


    Бублик, М. І.
    Захист і безпека маркетингової інформації [Текст] / М. І. Бублик, І. С. Войтух // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : НЛТУ України, 2010. - Вип. 20.5. - С. 295-300. - Бібліогр.: с. 300-301
УДК
Рубрики: Економіка підприємства--Економічна безпека
   Маркетинг підприємства--Інформаційні технології



Дод.точки доступу:
Войтух, І. С.
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 524186 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Литовченко, І. Л.
    Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльності [Текст] / І. Л. Литовченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2009. - № 649: Логістика. - С. 97-104. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг підприємства--Інформаційні технології
   Інтернет--Інтернет-маркетинг


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71713 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Лебідь, Т. В.
    Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства [Текст] / Т. В. Лебідь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 403-410. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг підприємства--Інноваційні структури
   Маркетинг підприємства--Інформаційні технології

   Інтелектуальна власність


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Васєлевскі, М.
    Зв'язок з клієнтом в електронних системах СRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності [Текст] / М. Васєлевскі, Н. В. Наконечна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2009. - № 640: Проблеми економіки та управління. - С. 236-243. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг підприємства--Інформаційні технології

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71676 - Б.ц. (вільний)


061
Ч 492


    Райко, Д. В.
    Концептуальна модель формування бюджету в процесів інформаційної взаємодії в системі "споживач-підприємство-партнер" [Текст] / Д. В. Райко // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 345-351 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка підприємства--Фінансова діяльність--Управління
   Маркетинг підприємства--Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- споживча кон'юктура -- споживання

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73796 (вільний)


061
Л 890


    Касян, С. Я.
    Маркетингова взаємодія підприємств у площині глобальних інформаційних потоків [Текст] / С. Я. Касян // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 748: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 160-166. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка підприємства--Інформаційні системи і технології
   Маркетинг підприємства--Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні потоки -- комунікація -- схема -- Інтернет -- ринок -- конкуренти

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 74260 (вільний)


061
Л 890


    Голощук, Р. О.
    Консолідований інформаційний ресурс маркетингової діяльності книготорговельної мережі видавництва Львівської політехніки [Текст] / Р. О. Голощук, М. Л. Федорів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехника", 2014. - № 783: Інформаційні системи та мережі. - С. 313-321. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Комп'ютерна наука та технологія--Комп'ютерний зв'язок, мережі комп'ютерів
   Книготоргівля--Книгарня

   Видавнича справа--Збутова політика

   Маркетинг підприємства--Інформаційні технології



Дод.точки доступу:
Федорів, М. Л.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 74904 - Б.ц. (вільний)


061
Л-890


    Ясінська, Ю. Р.
    Віртуальний імідж підприємства [Текст] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 198-206 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетингова діяльність
   Маркетинг підприємства--Інформаційні технології

   Маркетинг--Інтернет-маркетинг


Є примірники у відділах:
1 (02.04.2020р. Інв.В 75475 - Б.ц.) (вільний)


323.2
Г 870


    Скрипник, Марія Іванівна.
    Роль інформаційного забезпечення в маркетинговій діяльності підприємства [Текст] / Марія Іванівна Скрипник // Громадянське суспільство: емерджентність взаємозв’язків його підсистем : мат. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 січ. 2011 р., м. Чернівці). - Чернівці : Букрек, 2011. - С. 107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг підприємства--Інформаційні технології


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 (20.09.2021р. Інв.Б 570065 - Б.ц.) (вільний)


061
К 260


    Довбиш, Едуард.
    Рекомендаційна система створення брендбуку установи [Текст] / Едуард Довбиш // Науковий вісник Карпатського університету імені А. Волошина : зб. наук. пр. - Ужгород, 2020. - Вип. 2. - С. 207-209. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг підприємства--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
брендбук

Є примірники у відділах:
1 (17.05.2023р. Інв.В 77145 - Б.ц.) (вільний)