Н 354 Бублик, М. І. Захист і безпека маркетингової інформації [Текст] / М. І. Бублик, І. С. Войтух> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : НЛТУ України, 2010. - Вип. 20.5. - С. 295-300. - Бібліогр.: с. 300-301
Маркетинг підприємства--Інформаційні технології Дод.точки доступу: Войтух, І. С. Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 524186 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Литовченко, І. Л. Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльності [Текст] / І. Л. Литовченко> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2009. - № 649: Логістика. - С. 97-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Інтернет--Інтернет-маркетинг Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71713 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Лебідь, Т. В. Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства [Текст] / Т. В. Лебідь> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 403-410. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг підприємства--Інформаційні технології Інтелектуальна власність Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Васєлевскі, М. Зв'язок з клієнтом в електронних системах СRM як тренд маркетингово-логістичної діяльності [Текст] / М. Васєлевскі, Н. В. Наконечна> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2009. - № 640: Проблеми економіки та управління. - С. 236-243. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71676 - Б.ц. (вільний) |
Ч 492 Райко, Д. В. Концептуальна модель формування бюджету в процесів інформаційної взаємодії в системі "споживач-підприємство-партнер" [Текст] / Д. В. Райко> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 345-351 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг підприємства--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність -- споживча кон'юктура -- споживання Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73796 (вільний) |
Л 890 Касян, С. Я. Маркетингова взаємодія підприємств у площині глобальних інформаційних потоків [Текст] / С. Я. Касян> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 748: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 160-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг підприємства--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційні потоки -- комунікація -- схема -- Інтернет -- ринок -- конкуренти Є примірники у відділах: 1 Інв.В 74260 (вільний) |
Л 890 Голощук, Р. О. Консолідований інформаційний ресурс маркетингової діяльності книготорговельної мережі видавництва Львівської політехніки [Текст] / Р. О. Голощук, М. Л. Федорів> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехника", 2014. - № 783: Інформаційні системи та мережі. - С. 313-321. - Бібліогр. в кінці ст.
Книготоргівля--Книгарня Видавнича справа--Збутова політика Маркетинг підприємства--Інформаційні технології Дод.точки доступу: Федорів, М. Л. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 74904 - Б.ц. (вільний) |
Л-890 Ясінська, Ю. Р. Віртуальний імідж підприємства [Текст] / Ю. Р. Ясінська> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 198-206 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг підприємства--Інформаційні технології Маркетинг--Інтернет-маркетинг Є примірники у відділах: 1 (02.04.2020р. Інв.В 75475 - Б.ц.) (вільний) |
Г 870 Скрипник, Марія Іванівна. Роль інформаційного забезпечення в маркетинговій діяльності підприємства [Текст] / Марія Іванівна Скрипник> // Громадянське суспільство: емерджентність взаємозв’язків його підсистем : мат. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 січ. 2011 р., м. Чернівці). - Чернівці : Букрек, 2011. - С. 107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 (20.09.2021р. Інв.Б 570065 - Б.ц.) (вільний) |
К 260 Довбиш, Едуард. Рекомендаційна система створення брендбуку установи [Текст] / Едуард Довбиш> // Науковий вісник Карпатського університету імені А. Волошина : зб. наук. пр. - Ужгород, 2020. - Вип. 2. - С. 207-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): брендбук Є примірники у відділах: 1 (17.05.2023р. Інв.В 77145 - Б.ц.) (вільний) |