Н 355 Важинський, Ф. А. Маркетингові дослідження в системі управління конкурентоспроможністю підприємств [Текст] / Ф. А. Важинський, А. В. Колодійчук> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : НЛТУ, 2009. - Вип. 19.1. - С. 125-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Колодійчук, А. В. Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522233 - Б.ц. (вільний) |
Н 355 Маселко, Т. Є. Методологічні засади управління маркетинговою діяльністю підприємств [Текст] / Т. Є. Маселко, Н. В. Домашиц> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : НЛТУ України, 2009. - Вип. 19.7. - С. 132-135
Маркетинг підприємства--Маркетингове дослідження Кл.слова (ненормовані): Портфельний аналіз -- Стратегічні бізнес-одиниці Дод.точки доступу: Домашиц, Н. В. Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522234 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Дубодєлова, А. В. Еволюція концепцій маркетингу на вітчизняних підприємствах [Текст] / А. В. Дубодєлова, О. В. Юриниць> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехника", 2009. - № 640: Проблеми економіки та управління. - С. 79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Юриниць, О. В. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71676 - Б.ц. (вільний) |
Н 355 Франів, І. А. Шляхи організації маркетингової діяльності на підприємствах аграрно-промислового комплексу України [Текст] / І. А. Франів, А. І. Зінкін> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львов, 2011. - Вип. 21.8. - С. 302-305. - Бібліогр.: с. 305-306
Маркетинг підприємства--Маркетингове дослідження Дод.точки доступу: Зінкін, А. І. Є примірники у відділах: 1 Інв.А 417045 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Морозов, В. О. Стандартизація на рівні маркетингових досліджень [Текст] / В. О. Морозов, О. М. Антоненко, Р. Л. Сопільник> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2011. - № 706: Логістика. - С. 114-119. - Бібліогр.: с. 120
Маркетинг--Споживання продукції--Аналіз Дод.точки доступу: Антоненко, О. М.; Сопільник, Р. Л. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73091 (вільний) |
Л 890 Мандюк, Назарій. Маркетингові дослідження попиту на туристичні послуги музею-заповідника "Олеський замок" та особливості їх просування [Текст] / Назарій Мандюк> // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2012. - Вип. 29, ч. 1. - С. 80-89 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг підприємства--Маркетингове дослідження Кл.слова (ненормовані): туристичні послуги -- попитоформуючі території -- маркетингове управління -- маркетингові засоби Є примірники у відділах: 1 (16.05.2013р. Інв.В 73483 - Б.ц.) (вільний) |
Е 457 Голяш, Ірина. Аналіз маркетингових ризиків підприємства [Текст] / Ірина Голяш, Ірина Данилюк> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 4. - С. 59-62 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Економіка підприємства--Ризики Кл.слова (ненормовані): аналіз -- оцінка -- управління ризиком Дод.точки доступу: Данилюк, Ірина Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73662 (вільний) |
Л-890 Кузьмін, О. Є. Особливості стрес-менеджменту на вітчизняних підприємствах [Текст] / О. Є. Кузьмін, М. Ф. Гончар, Ю. В. Огерчук> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. - № 858: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 3-8 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Менеджмент--Стрес-менеджмент Маркетинг підприємства--Маркетингове дослідження Дод.точки доступу: Гончар, М. Ф.; Огерчук, Ю. В. Є примірники у відділах: 1 (27.05.2020р. Інв.В 75883 - Б.ц.) (вільний) |