Т 338 Яшкіна, Н. В. Проблеми формування іміджу підприємства [Текст] / Н. В. Яшкіна> // Теоретичні та прикладні питання економіки : зб. наук. пр. - К. : Київський університет, 2010. - Вип. 23. - С. 159-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Менеджмент--Бренд Кл.слова (ненормовані): Торгова марка -- Іміджева реклама -- Брендинг Є примірники у відділах: 1 Інв.А 415932 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Трач, О. Ю. Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв'язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб [Текст] / О. Ю. Трач, О. І. Карий> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2011. - № 706: Логістика. - С. 182-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Карий, О. І. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73091 (вільний) |
Е 457 Запорожан, Лариса. Особливості управління персоналом на основі HR-брендингу [Текст] / Лариса Запорожан, Мирослава Феш, Юрій Запорожан> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 266-268 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): HR-брендинг -- HR-департамент -- мотивація -- кадровий потенціал Дод.точки доступу: Феш, Мирослава; Запорожан, Юрій Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73661 (вільний) |
Е 457 Файвішенко, Діана. Розробка показників оцінки ефективності брендингу [Текст] / Діана Файвішенко> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 399-402 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): ефективність -- інтегральний показник -- споживчий ринок Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73661 (вільний) |
Л 890 Люльчак, З. С. Національний бренд та брендинг у контексті міжнародних подій [Текст] / З. С. Люльчак, А. А. Ліпенцев, Ю. І. Галущак> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 735: Логістика. - С. 127-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): національний ребрендинг -- інвестиції у національний бренд -- корпоративний бренд Дод.точки доступу: Ліпенцев, А. А.; Галущак, Ю. І. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73654 (вільний) |
Н 354 Сардак, О. В. Особливості управління HR-брендом підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] / О. В. Сардак> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : РВВ НЛТУ України, 2011. - Вип. 21.15. - С. 276-282 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): маркетингова орієнтація -- персонал-маркетинг -- управління персонал-маркетингом Є примірники у відділах: 1 Інв.А 418968 (вільний) |
Ф-796 Фірсова, С. Світові практики формування бренду роботодавця [Текст] / С. Фірсова> // Формування ринкової економіки в Україні : зб. наук. пр. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2017. - Вип. 37, ч. 2. - С. 233-240 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Ринок праці--Бренд роботодавця Менеджмент--Бренд Є примірники у відділах: 0 (29.04.2020р. Інв.В 75796 - Б.ц.) (вільний) |