327
А 437


    Панченко, Ж. О.
    Особливості використання технологій репутаційного менеджменту у зовнішньополітичному позиціонуванні держави [Текст] / Ж. О. Панченко // Актуальні проблеми міжнародних відносин : зб. наук. пр. - К. : КНУ ім. Тараса Шевченка, 2010. - Вип. 88, ч. 1. - С. 223-229. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент політичний--Державне управління
   Менеджмент--Репутаційний менеджмент


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72196 - Б.ц. (вільний)


33
Т 338


    Діденко, О. А.
    Паблік рілейшнз для довкілля як елемент конкурентної стратегії підприємства [Текст] / О. А. Діденко // Теоретичні та прикладні питання економіки : зб. наук. пр. - К. : Київський університет, 2010. - Вип. 22. - С. 158-163. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Репутаційний менеджмент
   Економіка підприємства--Конкурентоспроможність

   Економіка підприємства--Екологія


Є примірники у відділах:
1 Інв.А 415931 - Б.ц. (вільний)


33
Т 338


    Яшкіна, Н. В.
    Проблеми формування іміджу підприємства [Текст] / Н. В. Яшкіна // Теоретичні та прикладні питання економіки : зб. наук. пр. - К. : Київський університет, 2010. - Вип. 23. - С. 159-164. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Репутаційний менеджмент
   Менеджмент--Бренд

Кл.слова (ненормовані):
Торгова марка -- Іміджева реклама -- Брендинг

Є примірники у відділах:
1 Інв.А 415932 - Б.ц. (вільний)


061
У 333


    Бурлакова, Ю. М.
    Використання потенціалу корпоративної соціальної відповідальності в процесі формування іміджу підприємства [Текст] / Ю. М. Бурлакова // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. - 2011. - Спецвип. 33, ч. 1. - С. 39-43. - Бібліогр.: с. 43-44
УДК
Рубрики: Менеджмент--Корпоративна культура
   Менеджмент--Репутаційний менеджмент


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72756 - Б.ц. (вільний)


061
У 333


    Чорна, О. Є.
    Управління ризиком репутації комерційного банку [Текст] / О. Є. Чорна // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. - 2011. - Спецвип. 33, ч. 2. - С. 302-305. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Банківська система--Комерційні банки
   Банківська діяльність--Банківський ризик

   Менеджмент--Репутаційний менеджмент


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72757 - Б.ц. (вільний)


061
К 384


    Галицька, Е. В.
    Імідж ділової людини та чинники впливу на його формування [Текст] / Е. В. Галицька, Н. А. Донкоглова // Наукові записки НаУКМА. - К., 2011. - Т. 120: Економічні науки. - С. 12-16
УДК
Рубрики: Менеджмент--Репутаційний менеджмент
   Етика--Моральні цінності



Дод.точки доступу:
Донкоглова, Н. А.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73161 (вільний)


33
Е 457


    Гончарова, Маргарита.
    Соціальні медіа як PR-інструмент компанії [Текст] / Маргарита Гончарова, Катерина Кондруніна, Варвара Лисенко // Економіка і менеджмент : матеріали І міжнарод. конф. молодих вчених ЕМ-2010 (25-27 листоп. 2010 р.). - Львів : Львівська політехніка, 2010. - С. 142-143
УДК
Рубрики: Менеджмент--Репутаційний менеджмент


Дод.точки доступу:
Кондруніна, Катерина; Лисенко, Варвара
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73494 (вільний)


061
Ч 492


    Євдокименко, В. К. (Викладач ЧНУ).
    Дослідження особливостей застосування маркетингових інструментів у формуванні конкурентних позицій міста [Текст] / В. К. Євдокименко, І. Г. Черданцева // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 15-20 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Репутаційний менеджмент
   Маркетинг--Муніципальний маркетинг

   Регіональна економіка--Чернівецька область

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність міста -- імідж міста -- експрес-оцінка


Дод.точки доступу:
Черданцева, І. Г. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73796 (вільний)


061
Ч 492


    Жаворонков, В. О.
    Маркетинг територій: інституціональний підхід [Текст] / В. О. Жаворонков, Д. М. Соковніна // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 27-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг території--Стратегічне управління
   Менеджмент--Репутаційний менеджмент

   Туристична індустрія--Конкурентоспроможність

Кл.слова (ненормовані):
імідж територій -- маркетинг імідж -- туристична привабливість


Дод.точки доступу:
Соковніна, Д. М.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73796 (вільний)


061
Л 890


    Ковшова, І. О.
    Формування іміджевої політики корпоративних підприємств інформаційно-комунікаційної сфери [Текст] / І. О. Ковшова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 735: Логістика. - С. 85-90 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка інформатики--Інформаційні системи
   Менеджмент--Репутаційний менеджмент

   Корпоративні відносини--Управління

Кл.слова (ненормовані):
корпоративне підприємство -- іміджева діяльність підприємства -- реклама

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73654 (вільний)


061
Н 354


    Канцір, О. С.
    Соціальні форми ділової репутації суб'єктів підприємництва [Текст] / О. С. Канцір // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : РВВ НЛТУ України, 2011. - Вип. 21.18. - С. 192-197. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Репутаційний менеджмент

Є примірники у відділах:
1 Інв.А 418971 (вільний)


061
Л-890


    Михальчишин, Н. Л.
    Ділова репутація підприємств як засіб забезпечення прибутковості на товарних ринках [Текст] / Н. Л. Михальчишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент--Репутаційний менеджмент
   Фінанси підприємства--Прибуток

   Економіка підприємства--Конкуренція


Є примірники у відділах:
1 (04.03.2021р. Інв.В 75550 - Б.ц.) (вільний)


061
Л-890


    Ясінська, Ю. Р.
    Комплексна програма комунікацій підприємства із громадськістю як інструмент впливу на його ділову репутацію [Текст] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 112-122 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Комунікації
   Менеджмент--Репутаційний менеджмент

   Економіка підприємства--Маркетингова діяльність


Є примірники у відділах:
1 (05.03.2021р. Інв.В 75550 - Б.ц.) (вільний)