А 437 Панченко, Ж. О. Особливості використання технологій репутаційного менеджменту у зовнішньополітичному позиціонуванні держави [Текст] / Ж. О. Панченко> // Актуальні проблеми міжнародних відносин : зб. наук. пр. - К. : КНУ ім. Тараса Шевченка, 2010. - Вип. 88, ч. 1. - С. 223-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Менеджмент--Репутаційний менеджмент Є примірники у відділах: 1 Інв.В 72196 - Б.ц. (вільний) |
Т 338 Діденко, О. А. Паблік рілейшнз для довкілля як елемент конкурентної стратегії підприємства [Текст] / О. А. Діденко> // Теоретичні та прикладні питання економіки : зб. наук. пр. - К. : Київський університет, 2010. - Вип. 22. - С. 158-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Економіка підприємства--Конкурентоспроможність Економіка підприємства--Екологія Є примірники у відділах: 1 Інв.А 415931 - Б.ц. (вільний) |
Т 338 Яшкіна, Н. В. Проблеми формування іміджу підприємства [Текст] / Н. В. Яшкіна> // Теоретичні та прикладні питання економіки : зб. наук. пр. - К. : Київський університет, 2010. - Вип. 23. - С. 159-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Менеджмент--Бренд Кл.слова (ненормовані): Торгова марка -- Іміджева реклама -- Брендинг Є примірники у відділах: 1 Інв.А 415932 - Б.ц. (вільний) |
У 333 Бурлакова, Ю. М. Використання потенціалу корпоративної соціальної відповідальності в процесі формування іміджу підприємства [Текст] / Ю. М. Бурлакова> // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. - 2011. - Спецвип. 33, ч. 1. - С. 39-43. - Бібліогр.: с. 43-44
Менеджмент--Репутаційний менеджмент Є примірники у відділах: 1 Інв.В 72756 - Б.ц. (вільний) |
У 333 Чорна, О. Є. Управління ризиком репутації комерційного банку [Текст] / О. Є. Чорна> // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. - 2011. - Спецвип. 33, ч. 2. - С. 302-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Банківська діяльність--Банківський ризик Менеджмент--Репутаційний менеджмент Є примірники у відділах: 1 Інв.В 72757 - Б.ц. (вільний) |
К 384 Галицька, Е. В. Імідж ділової людини та чинники впливу на його формування [Текст] / Е. В. Галицька, Н. А. Донкоглова> // Наукові записки НаУКМА. - К., 2011. - Т. 120: Економічні науки. - С. 12-16
Етика--Моральні цінності Дод.точки доступу: Донкоглова, Н. А. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73161 (вільний) |
Е 457 Гончарова, Маргарита. Соціальні медіа як PR-інструмент компанії [Текст] / Маргарита Гончарова, Катерина Кондруніна, Варвара Лисенко> // Економіка і менеджмент : матеріали І міжнарод. конф. молодих вчених ЕМ-2010 (25-27 листоп. 2010 р.). - Львів : Львівська політехніка, 2010. - С. 142-143
Дод.точки доступу: Кондруніна, Катерина; Лисенко, Варвара Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73494 (вільний) |
Ч 492 Євдокименко, В. К. (Викладач ЧНУ). Дослідження особливостей застосування маркетингових інструментів у формуванні конкурентних позицій міста [Текст] / В. К. Євдокименко, І. Г. Черданцева> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 15-20 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг--Муніципальний маркетинг Регіональна економіка--Чернівецька область Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність міста -- імідж міста -- експрес-оцінка Дод.точки доступу: Черданцева, І. Г. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73796 (вільний) |
Ч 492 Жаворонков, В. О. Маркетинг територій: інституціональний підхід [Текст] / В. О. Жаворонков, Д. М. Соковніна> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 27-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Менеджмент--Репутаційний менеджмент Туристична індустрія--Конкурентоспроможність Кл.слова (ненормовані): імідж територій -- маркетинг імідж -- туристична привабливість Дод.точки доступу: Соковніна, Д. М. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73796 (вільний) |
Л 890 Ковшова, І. О. Формування іміджевої політики корпоративних підприємств інформаційно-комунікаційної сфери [Текст] / І. О. Ковшова> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 735: Логістика. - С. 85-90 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Менеджмент--Репутаційний менеджмент Корпоративні відносини--Управління Кл.слова (ненормовані): корпоративне підприємство -- іміджева діяльність підприємства -- реклама Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73654 (вільний) |
Н 354 Канцір, О. С. Соціальні форми ділової репутації суб'єктів підприємництва [Текст] / О. С. Канцір> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : РВВ НЛТУ України, 2011. - Вип. 21.18. - С. 192-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 418971 (вільний) |
Л-890 Михальчишин, Н. Л. Ділова репутація підприємств як засіб забезпечення прибутковості на товарних ринках [Текст] / Н. Л. Михальчишин> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Фінанси підприємства--Прибуток Економіка підприємства--Конкуренція Є примірники у відділах: 1 (04.03.2021р. Інв.В 75550 - Б.ц.) (вільний) |
Л-890 Ясінська, Ю. Р. Комплексна програма комунікацій підприємства із громадськістю як інструмент впливу на його ділову репутацію [Текст] / Ю. Р. Ясінська> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 112-122 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Менеджмент--Репутаційний менеджмент Економіка підприємства--Маркетингова діяльність Є примірники у відділах: 1 (05.03.2021р. Інв.В 75550 - Б.ц.) (вільний) |