061
Л 890


    Манько, Андрій.
    Поняття та напрямки рекламної діяльності туристичного підприємства [Текст] / Андрій Манько, Тарас Завадовський // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2012. - Вип. 29, ч. 1. - С. 90-99. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм--Інформаційні технології--Реклама турпродукту
   Організація туристичної діяльності--Туристичні підприємства--Просування на ринок



Дод.точки доступу:
Завадовський, Тарас
Є примірники у відділах:
1 (16.05.2013р. Інв.В 73483 - Б.ц.) (вільний)


061
Л 890


    Музиченко-Козловська, О. В.
    Туристично-інформаційний центр як елемент інноваційної інфраструктури туризму [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2013. - № 754: Проблеми економіки та управління. - С. 47-52 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм--Інформаційні технології--Реклама турпродукту
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна інфраструктура туризму -- державне управління -- організаційна структура туристично-інформаційного центру

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 74264 (вільний)


339.9
Т 654


    Баран, Ростислав Ярославович.
    Оцінка ефективності веб-сайту туристичних підприємств як інструменту просування та продажів [Текст] / Р. Я. Баран, М. Й. Романчукевич // Транскордонне співробітництво: ключові ідеї та перспективи : XIII міжнар. наук.-практ. конф., 20-22 трав. 2016 р. - Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2016. - С. 113-114. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм--Інформаційні технології--Реклама турпродукту


Дод.точки доступу:
Романчукевич, Марина Йосипівна
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 563702 - Б.ц. (вільний)