Л 890 Манько, Андрій. Поняття та напрямки рекламної діяльності туристичного підприємства [Текст] / Андрій Манько, Тарас Завадовський> // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2012. - Вип. 29, ч. 1. - С. 90-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Організація туристичної діяльності--Туристичні підприємства--Просування на ринок Дод.точки доступу: Завадовський, Тарас Є примірники у відділах: 1 (16.05.2013р. Інв.В 73483 - Б.ц.) (вільний) |
Л 890 Музиченко-Козловська, О. В. Туристично-інформаційний центр як елемент інноваційної інфраструктури туризму [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2013. - № 754: Проблеми економіки та управління. - С. 47-52 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): інноваційна інфраструктура туризму -- державне управління -- організаційна структура туристично-інформаційного центру Є примірники у відділах: 1 Інв.В 74264 (вільний) |
Т 654 Баран, Ростислав Ярославович. Оцінка ефективності веб-сайту туристичних підприємств як інструменту просування та продажів [Текст] / Р. Я. Баран, М. Й. Романчукевич> // Транскордонне співробітництво: ключові ідеї та перспективи : XIII міжнар. наук.-практ. конф., 20-22 трав. 2016 р. - Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2016. - С. 113-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Романчукевич, Марина Йосипівна Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 563702 - Б.ц. (вільний) |