Ч-492 Руснак, Д. А. Формування граматичних знань французької мови у студентів-філологів II курсу в контексті когнітивного підходу до навчання [Текст] / Д. А. Руснак> // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2008. - Вип. 386: Романо-слов'янський дискурс. - С. 132-136. - Бібліогр.: с. 136 (14 назв.) Рубрики: Французька мова--Граматика Психологія особистості--Адаптація навчвння--Студенти Кл.слова (ненормовані): Засвоєння знань -- Стратегії навчання -- Білінгвальна свідомість -- Когнітивний підхід -- Концептулізація граматичних знань -- Мовленнєва ситуація |
П 781 Мокра, О. М. Фомально-логічне та мовне заперечення: відношення та прагматична взаємообумовленість [Текст] / О. М. Мокра> // Проблеми семантики слова, речення та тексту : зб. наук. пр. - К. : Вид. центр КНЛУ, 2004. - Вип. 11. - С. 73-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 414766 - Б.ц. (вільний) |
Ч-492 Стефурак, О. В. (Викладач ЧНУ). Кодування траєкторії кінцевого пункту руху у французькій і румунській мовах [Текст] / О. В. Стефурак> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2009. - Вип. 484: Романо-слов'янський дискурс. - С. 39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Румунська мова--Граматична семантика Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71798 - Б.ц. (вільний) |