Е 457 Гузь, Марина. Формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій [Текст] / Марина Гузь> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2009. - Вип. 4. - С. 116-119 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Банківська діяльність--Банківські послуги Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71774 - Б.ц. (вільний) |
Е 457 Гузь, Марина. Аналіз клієнтського портфеля та витрат банку на маркетингові комунікації [Текст] / Марина Гузь> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): банківський маркетинг -- споживач -- витрати Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73661 (вільний) |