Л 890 Довгунь, О. С. Концепція інформаційного забезпечення інформаційного розвитку промислових підприємств [Текст] / О. С. Довгунь> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2009. - № 649: Логістика. - С. 44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Інформаційні ресурси Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71713 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Довгунь, О. С. Концептуальні засади управління відносинами машинобудівних підприємств у мережі взаємозв'язків [Текст] / О. С. Довгунь> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2010. - № 669: Логістика. - С. 47-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 72209 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Довгунь, О. С. Моделювання впливу фінансового стану підприємства на доступ до кредитних ресурсів [Текст] / О. С. Довгунь> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 727: Менеджмент та підприємство в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 225-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): фінансові показники -- заборгованість -- машинобудування Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73651 (вільний) |
Л 890 Довгунь, О. С. Трендові аспекти управління витратами та контролінгу на підприємствах [Текст] / О. С. Довгунь> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2016. - № 846: Логістика. - С. 54-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 75665 - Б.ц. (вільний) |
Л-890 Довгунь, О. С. Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів [Текст] / О. С. Довгунь> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 833: Логістика. - С. 9-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг підприємства--Лояльність клієнтів Є примірники у відділах: 1 (25.10.2019р. Інв.В 75489 - Б.ц.) (вільний) |