061
Ч 492


    Жаворонков, В. О.
    Маркетинг територій: інституціональний підхід [Текст] / В. О. Жаворонков, Д. М. Соковніна // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 27-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг території--Стратегічне управління
   Менеджмент--Репутаційний менеджмент

   Туристична індустрія--Конкурентоспроможність

Кл.слова (ненормовані):
імідж територій -- маркетинг імідж -- туристична привабливість


Дод.точки доступу:
Соковніна, Д. М.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73796 (вільний)


061
Л 890


    Жаворонков, В. О.
    Інноваційно-технологічні зміни як умова інноваційного розвитку України [Текст] / В. О. Жаворонков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехника", 2015. - № 815: Проблеми економіки та управління. - С. 36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інновації--Інноваційний процес--Україна

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 75299 - Б.ц. (вільний)


061
Л-890


    Жаворонкова, Г. В.
    Науково-методологічні проблеми та суперечності у теорії інформаційного суспільства [Текст] / Г. В. Жаворонкова, В. О. Жаворонков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2017. - № 875: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 137-146 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інформаційне суспільство--Інформаційна економіка--Україна
   Інформаційна економіка--Інформатизація суспільства



Дод.точки доступу:
Жаворонков, В. О.
Є примірники у відділах:
1 (16.03.2021р. Інв.В 76152 - Б.ц.) (вільний)