Ч 492 Жаворонков, В. О. Маркетинг територій: інституціональний підхід [Текст] / В. О. Жаворонков, Д. М. Соковніна> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2012. - Вип. 623-626: Економіка. - С. 27-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Менеджмент--Репутаційний менеджмент Туристична індустрія--Конкурентоспроможність Кл.слова (ненормовані): імідж територій -- маркетинг імідж -- туристична привабливість Дод.точки доступу: Соковніна, Д. М. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73796 (вільний) |
Л 890 Жаворонков, В. О. Інноваційно-технологічні зміни як умова інноваційного розвитку України [Текст] / В. О. Жаворонков> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехника", 2015. - № 815: Проблеми економіки та управління. - С. 36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 75299 - Б.ц. (вільний) |
Л-890 Жаворонкова, Г. В. Науково-методологічні проблеми та суперечності у теорії інформаційного суспільства [Текст] / Г. В. Жаворонкова, В. О. Жаворонков> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2017. - № 875: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 137-146 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Інформаційна економіка--Інформатизація суспільства Дод.точки доступу: Жаворонков, В. О. Є примірники у відділах: 1 (16.03.2021р. Інв.В 76152 - Б.ц.) (вільний) |