061
Л 890


    Заєць, М. А.
    Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу [Текст] / М. А. Заєць, А. О. Петрова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 842-847. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський
   Менеджмент--Організаційна культура



Дод.точки доступу:
Петрова, А. О.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Заєць, М. А.
    Формування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності ПАТ "Одескабель" на інноваційній основі [Текст] / М. А. Заєць, Н. С. Мамонтенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2013. - № 769: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 264-267. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Телекомунікація України--Інновації
   Економіка підприємства--Конкурентоспроможність



Дод.точки доступу:
Мамонтенко, Н. С.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 74533 (вільний)