Л 890 Заєць, М. А. Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу [Текст] / М. А. Заєць, А. О. Петрова> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 842-847. - Бібліогр. в кінці ст.
Менеджмент--Організаційна культура Дод.точки доступу: Петрова, А. О. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Заєць, М. А. Формування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності ПАТ "Одескабель" на інноваційній основі [Текст] / М. А. Заєць, Н. С. Мамонтенко> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2013. - № 769: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 264-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Економіка підприємства--Конкурентоспроможність Дод.точки доступу: Мамонтенко, Н. С. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 74533 (вільний) |