Е 457 Файвішенко, Діана. Розробка показників оцінки ефективності брендингу [Текст] / Діана Файвішенко> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 399-402 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): ефективність -- інтегральний показник -- споживчий ринок Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73661 (вільний) |
Ф 505 Файвішенко, Діана. Інноваційні бренд-технології у фізичній культурі [Текст] / Діана Файвішенко, Світлана Гайдай> // Фізична культура і спорт: досвід та перспективи : матер. III Міжнар. наук.-практ. конф. (8-9 квіт. 2021 р., м. Чернівці). - Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2021. - С. 88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Гайдай, Світлана Є примірники у відділах: 1 (28.07.2022р. Інв.Б 575294 - Б.ц.) (вільний) |