Пошуковий запит: <.>K=Форма<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Козак Л.В. Урок як основна форма організації начальних знань з математики/Л. В. Козак // Крайова освіта, 2005. т.4 лют. (№5).-С.10
|
>2.
| У день Св. Валентина скажіть: "Я тебе люблю" // Буковина, 2005. т.4 лют.
|
>3.
| Білоус О. В. Артикулярна моторика. Особливості розвитку у дітей із важкими розладами мовлення (стерта форма дизастрії)/О. В. Білоус // Психологічна газета, 2005. т.Квіт. (№8).-С.3-5.
|
>4.
| Тодоріко Т.М. Форма спілкування - "Діалог"/Т.М. Тодоріко // Крайова освіта, 2005. т.11 листоп. (№ 41-42).-С.7.
|
>5.
| Головата М.Л. Урок - основна форма навчальних занять з інформатики/М.Л. Головата // Крайова освіта, 2005. т.11 листоп. (№ 41-42).-С.13.
|
>6.
| Старікова А.В. Тригонометрична форма комплексного числа/А.В. Старікова, Т.В. Гушуляк // Крайова освіта, 2005. т.11 листоп. (№ 41-42).-С.20.
|
>7.
| Кіслінгер Г.М. Неозначена форма дієслова/Г.М. Кіслінгер // Крайова освіта, 2006. т.21 квіт. (№15).-С.12.
|
>8.
| Чепель О.Д. Умисел як форма вини: поняття й ознаки/О.Д. Чепель // Збірник студентських наукових праць. Випуск 1. Пам'яті Карла Гіллера. -Чернівці:Рута, 2006.-С.46-51
|
>9.
| Ілащук М.М. Нетрадиційна форма уроків /М.М. Ілащук // Крайова освіта, 2007. т.09 берез. № 5.-С.8.
|
>10.
| Артеменко Л. Чи приживеться на чернівецьких теренах нова форма інвестування?/Л. Артеменко // Чернівці, 2007. т.30 берез. (№ 13).-С.4.
|
|
|