Бурлака, В. І. Життя людини - найвища цінність [] : [Розробка першого уроку] / В. І. Бурлака> // Крайова освіта. - 2004. - 6 серп. (№29). - C. 7 Рубрики: Дидактика--Урок Освіта--Урок Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) |
Колотило, М. І. Сучасний урок. Яким йому бути? [Текст] / М. І. Колотило> // Крайова освіта. - 2011. - 22 квіт. (№ 15-16). - С. 17-18 Рубрики: Навчально-виховний процес--Модернізація Дидактика--Урок Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) |
Руснак, З. І. Сучасний урок. Яким йому бути? [Текст] / З. І. Руснак> // Освіта Буковини. - 2011. - 22 лип. (№ 27). - С. 22-23 . - Дод. "Педагогічна скарбниця" Рубрики: Дидактика--Урок Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) |
Плиска, М. М. Атмосфера настрою - запорука успіху : [вимоги до сучасного уроку] [Текст] / М. М. Плиска> // Освіта Буковини. - 2013. - 4 січ. (№ 1). - С. 2-3 . - Додаток Рубрики: Дидактика--Урок Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) |
Іванченко, Н. В. Ефективний урок як наслідок правильної організації навчальної діяльності учнів [Текст] / Н. В. Іванченко> // Освіта Буковини. - 2013. - 10 груд. (№ 46). - С. 4 Рубрики: Дидактика--Урок Навчально-виховний процес Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) |
Іванченко, Н. В. Ефективний урок як наслідок правильної організації навчальної діяльності учнів [Текст] / Н. В. Іванченко> // Освіта Буковини. - 2014. - 28 січ. (№ 4). - С. 4 Рубрики: Дидактика--Урок Навчально-виховний процес--Організація Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) |
Сидорова, О. Ф. Шляхи удосконалення сучасного уроку [Текст] / О. Ф. Сидорова> // Освіта Буковини. - 2014. - 27 листоп. (№ 44). - С. 7 ; 3 груд. (№ 45). - С. 7 Рубрики: Дидактика--Урок Навчально-виховний процес--Ефективність уроку Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) |