Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Нищета, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU
Автор(и) : Нищета В.
Назва : Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність : програма дослідно-експериментального навчання української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 66-73
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Риторика-- Методика
Українська мова-- Плани і програми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мета дослідно-експериментального навчання--проблемний проектний та риторичний підходи--принципи шкільної риторики--етапи навчання--програма навчання--5-9 класи--мовленнєва змістова лінія
Анотація: Запропоновано програму дослідно-експериментального навчання української мови, метою якого є комплекс риторичних вмінь і риторична компетентність школярів. Охарактеризовано значення та структуру поняття риторичної компетентності, підходи до навчання, принципи шкільної риторики. Надано планування етапів і програму навчання, з наступною характеристикою мовленнєвої змістової лінії у цій програми.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU
Автор(и) : Нищета В.
Назва : Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 16-20.
Предметні рубрики: Риторика-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна риторична освіта--принципи шкільної риторики--риторична компетентність
Анотація: У статті окреслено низку специфічних принципів шкільної риторики, цілеспрямована реалізація яких в поєднанні із загальнодидактичними та методичними (частково дидактичними) принципами стане запорукою формування риторичної компетентності школярів. У дослідженні також проілюстровано комплексну (дидактичну, діалектичну, стнергетичну, когерентну) взаємодію принципів вивчення риторики в загальноосвітній школі.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU
Автор(и) : Нищета В.
Назва : Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2010. - № 1. - С. 17-20.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика
Література українська-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна культура--трансформаційні процеси--життєва компетентність--методичний комплекс--проекти з літератури
Анотація: Стаття допоможе у навчально-виховній діяльності, докладаючи зусиль щодо формування в старшокласників заздалегідь визначених рис, якостей,здібностей, компетентностей.
Знайти схожі