Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пісарєв, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пісарєв В.
Назва : Чому педагогіка не фундаментальна наука
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 25-26
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: В статті розглядається проблема фундаментальності педагогіки як науки. Педагогічна наука не має у своєму складі технологічних служб (наук), здатних доводити наукові досягнення до реалізації у практичну діяльність навчального закладу, у діяльність учителя .
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пісарєв В., Пісарєв Д., Пісарєва В.
Назва : Помилка системи освіти
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 1. - С. 22-26: фото
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Педагогіка-- Загальні питання
Освіта-- Реформи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): помилка--неправильні дії--підготовленість учнів--безперервні педагогічні виміри--тестування
Анотація: Автор піднімає проблему об'єктивного оцінювання підготовленості учнів під час навчально-виховного процесу.
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пісарєв В., Пісарєва В.
Назва : Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 2. - С. 22-26.: фото
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання в навчальній діяльності--об'єктивне вимірювання досягнутого
Анотація: Проблема об'єктивного оцінювання результатів навчання учнів у загальноосвітній школі в даний час не вирішена. І не тільки в нашій країні. Спроби вирішити цю проблему відбувались десятиліттями, але жодна школа в жодній країні так і не має простих і надійних засобів, які забезпечують об'єктивне оцінювання.
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пісарєв В., Пісарєва В.
Назва : Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 22-26.: фото.
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Освіта-- Якість освіти-- Оцінювання
Анотація: Проблема об'єктивного оцінювання результатів навчання учнів у загальноосвітній школі в даний час не вирішена. І не тільки в нашій країні. Спроби вирішити цю проблему відбувались десятиліттями, але жодна школа в жодній країні так і не має простих і надійних засобів, що забезпечують об'єктивне оцінювання.
Знайти схожі