Пошуковий запит: <.>A=Шелехова, Г.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 11-14. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика--Формування читацької компетентності Кл.слова (ненормовані): читацька діяльність -- функції читання -- прийоми сприймання й розуміння -- стратегії читання -- етапи формування читацької компетентності Анотація: У статті висвітлюються особливості формування читацької діяльності як складника мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів знз у процесі сприймання навчальних письмових текстів, звертається увага на необхідність вироблення в школярів умінь і навичок читати для успішного навчання. У ній визначено етапи формування читацької компетентності, фактори й прийоми, які впливають на сприймання й розуміння письмових текстів, подано систему вправ і завдань щодо формування вмінь читати.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Формування вмінь сприймати усне і писемне мовлення [Текст] : різновиди вправ у 7 класі / Г. Шелехова> // Дивослово. - 2004. - № 9. - С. 14-19. - Бібліографія: 10 назв
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Уроки розвитку зв'язного мовлення у 8 класі [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2000. - N 4. - С. 7-11
Рубрики: Методика викладання української мови--Зв'язне мовлення
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Уроки розвитку зв'язного мовлення в 9 класі [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2000. - № 5. - С. 4-8
Рубрики: Педагогіка--Методика викладання української мови--Зв'язне мовлення
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Уроки навчання п'ятикласників сприймати мовлення (за новою програмою з української мови) [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): п'ятикласники -- сприймання мовлення -- система вправ і завдань -- мовленнєва компетентність -- текст -- спеціальні уроки -- розвиток мовлення Анотація: В статті наголошується на важливості оволодіння учнями такими життєво необхідними вміннями, як сприймати усне й писемне мовлення; висвітлюються особливості уроків навчання п'ятикласників аудіювання й читання, зокрема звертається увага на спеціально відведені новою програмою години для проведення уроків із розвитку мовлення, спрямованих на формування мовленнєвої компетентності в процесі сприймання текстів, необхідність систематичного використання вчителем запропонованих у статті вправ і завдань, на врахування об'єктивних і лінгвістичних труднощів, а також факторів, які впливають на якість сприймання п'ятикласниками текстів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Т. Українська мова 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджено МОН України) (академічний рівень) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 5. - С. 43-47.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика--Навчальні плани та програми Кл.слова (ненормовані): мовна і мовленєва змістова лінія -- зміст навчального матеріалу -- державні вимоги -- соціокультурна змістова лінія -- діяльнісна змістова лінія Анотація: В статті представлено програму з української мови 10-11 класи.
Дод.точки доступу: Новосьолова, В. І.; Остаф, Я. І. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення--Методика Кл.слова (ненормовані): сприймання -- розуміння -- мовленнєва компетентність -- аудіювання -- читання Анотація: У статті на основі досліджень в галузі психолінгвістики, психології, методики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості й різновиди аудіювання й читання, прийоми й способи навчання сприймання усного й писемного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Скуратівський, Л. Тематичний контроль за рівнем навчальних досягнень учнів з рідної ( української ) мови [Текст] / Л. Скуратівський, Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2000. - N 6. - С. 54-64
. - Далі буде Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Контроль знань
Дод.точки доступу: Шелехова, Г. Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 19-22. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- система вправ і завдань -- мотивація навчання -- самоконтроль Анотація: У статті презентовано новий підручник української мови для 11 класу шкіл з українською мовою навчання (академічний, профільний рівні), його можливості щодо формування комунікативної компетентності випускників середніх загальноосвітніх навчальних закладів.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Т. Сучасна, оригінальна і своєчасна книжка [Текст] : рецензія на "Методика навчання української мови у вищих навчальних закладах та середніх освітніх закладах: Кредитно-модульний курс" / Г.Т. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 72.
Рец. на За заг.ред.проф.О.І.Потапенка. Методика навчання української мови у вищих навчальних закладах та середніх освітніх закладах : Кредитно-модульний курс / заг.ред.проф.О.І.Потапенка За
Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): Українська мова -- кредитно-модульний курс
Є примірники у відділах: (15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Система навчання опису як типу мовлення в 6 класі (за новою програмою) [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 5. - С. 13-18. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): комунікативно-діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- твір-опис -- типи мовлення -- оцінювання творів Анотація: Стаття демонструє вчителеві систематизацію матеріалу до твору, знайомить з прийомами цієї роботи, вміння самостійно групувати матеріал.
Є примірники у відділах: (03.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Пролема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): мотивація -- мотив -- пізнавальний інтерес -- уява -- цілі -- мислення й мова Анотація: У статті розкрито роль навчальної мотивації, об'єктом формування якої виступають усі компоненти мотиваційної сфери школярів: їхні мотиви , цілі, емоції, і вміння вчитися; важливість урахування мотивації у процесі мовленнєвого розвитку старшокласників.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Програма з рідної (української) мови для шкіл з українською мовою навчання. 5 клас 12-річної школи [Текст] / Л.П. Шабельникова> // Дивослово. - 2005. - № 5. - С. 36-46
Рубрики: Програми ЗОШ
Дод.точки доступу: Скуратівський , Л.В. \укл.\; Шелехова, Г.Т. \укл.\; Корольчук, А.М. \укл.\; Новосьолова, В.І. \укл.\; Остаф, Я.І. \укл.\ Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання. 5-12 класи [Текст] / керівник Л.В. Скуратівський, Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 6. - С. 48-59.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Плани і програми
Дод.точки доступу: Скуратівський, Л.В. \керівник.\; Шелехова, Г.Т.; Тихоша, В.І. Є примірники у відділах: (13.09.2005р. Інв.4489 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів "Рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання". 5-12 класи [Текст] / Л.В. Скуратівський, Г.Т. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 5. - С. 61-66.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика--Плани і програми Кл.слова (ненормовані): змістова лінія -- мовленнєва лінія -- діяльнісна лінія -- соціокультурна лінія Анотація: Програма з української мови для 7 класу.
Дод.точки доступу: Скуратівський , Л.В.; Шелехова, Г.Т. Є примірники у відділах: (03.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання 5-12 класи [Текст] / Л. В., Скуратівський, Г. Т., Шелехова, В. І. Тихоша> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 6. - С. 53-56.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика--Навчальні плани та програми Кл.слова (ненормовані): мовленнєва змістова лінія -- соціокультурна змістова лінія -- мовна змістова лінія -- діяльнісна змістова лінія -- міжпредметні зв'язки Анотація: В статті представлено програму стратегічних змістових ліній з української мови для 5-12 класів.
Дод.точки доступу: Скуратівський, Л. В.; Шелехова, Г. Т.; Тихоша, В. І. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова 5-9 класи> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 5. - С. 2-14
Рубрики: Українська мова--Викладання--Програма
Дод.точки доступу: Шелехова, Г. Т. \уклад.- укладач, укладачі\; Гнаткович, Т. Д. \уклад.- укладач, укладачі\; Коржова, Н. Б. \уклад.- укладач, укладачі\; Новосьолова, В. І. \уклад.- укладач, укладачі\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Про роль загальнонавчальних умінь у мовлєннєвому розвитку учнів у науковому доробку Л. В Скуратівського [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 53-56. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Скуратівський Л. В.--Вчений -методист Кл.слова (ненормовані): загальнонавчальні -- організаційно-контрольні -- творчі вміння -- стратегії інтелектуального розвитку Анотація: У статті висвітлюються погляди відомого українського вченого-методиста Леоніда Скуратівського про стратегію інтелектуального розвитку, зокрема про роль загальнонавчальних умінь у мовленнєвому розвитку школярів; наголошується на вагомому внеску дослідника в розвиток методики навчання української мови.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 71-72
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Орфографія Українська мова--Дискусія над заміткою Кл.слова (ненормовані): замітка -- дискусія -- уживання букв та висловів Анотація: Увагу освітянської спільноти привернула стаття з претензією на інтригу в назві. Ідеться про замітку дискусійного характеру "Непіти на дно з Атлантидою", надруковану на шпальтах газети "Освіта України" 9від 3 червня 2013 р.).
Дод.точки доступу: Новосьолова, В. І.; Ярмолюк, А. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Особливості технології уроків в розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою) [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 13-18.
Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): сучасні підходи -- особистісний -- комунікативно-діяльнісний -- соціокультурний -- розвиток зв'язного мовлення Анотація: Мета статті - розкрити особливості технології уроків з розвитку мовлення учнів 6 класу за новою програмою
Є примірники у відділах: (15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
|
|