Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Зв'язне мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-47 
1.


    Терещенко, Ірина
    Світ професій : інтегроване заняття з математики та розвитку зв'язного мовлення для старших дошкільнят [Текст] / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2012. - № 10. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- життєва компетентність -- математична гра -- розвиток мови
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого - формувати життєву компетентність дітей; закріплювати уявлення про відомі професії; закріплювати знання дітей про право на вибір професії; вправляти у складанні діалогу; продовжувати вчити рахувати в межахї 10; продовжувати вчити утворювати спільнокореневі слова ; розвивати мовлення, мислення, пам'ять спостережливість, інтерес до різних професій та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пахомова, Людмила
    Весна панує - життя вирує : заняття для середньої групи з використанням наочного моделювання [Текст] / Людмила Пахомова // Дошкільне виховання. - 2012. - № 5. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям

Кл.слова (ненормовані):
психогімнастика -- опис комах -- рухливі вправи -- зв'язне мовлення
Анотація: Подано розробку заняття з розвитку мовлення та ознайомлення з навколишнім світом, на якому успішно використаний метод наочного моделювання.


Знайти схожі

3.


    Назарчук, О. І.
    Формування духовного світу та інтелектуального потенціалу учнів засобами декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва : На прикладі творів Гете "Вільшаний король", Шолом-Алейхема "Хлопчик Мотл"; Шекспіра "Гамлет", вивчення байки у світовій літературі, сценарію "Свято книги" [Текст] / О. І. Назарчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 20-22.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна робота -- технології навчання -- види робіт -- шедеври художників -- твори образотворчого мистецтва -- зв'язне мовлення
Анотація: Досвідчений педагог знайомить із власним методичним досвідом використання у педагогічній практиці творів декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва (шедеврів живопису, ілюстрацій тощо), з метою естетичного виховання школярів та вивчення соціально-історичного тла тої чи іншої історичної доби.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Романчук, С.
    Переказ як форма розвитку зв'язного мовлення учнів [Текст] / Світлана Романчук // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- переказ -- зв'язне мовлення -- текст -- лінгвістичний аналіз тексту
Анотація: Сучасна парадигма навчального та виховного процесу вимагає від учителя-словесника креативного підходу, який розвиває у школярів логічне та образне мислення. Саме тому в статті йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито структурні й лексико-семантичні особливості переказу як форми розвитку зв'зного мовлення. Проаналізовано різні види переказу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Богуш, Алла
    Мовленнєвий портрет п'ятирічної дитини [Текст] / Алла Богуш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
звукова культура мовлення -- зв'язне мовлення
Анотація: В статті йдеться про мовленнєву особистість п'ятирічної дитини, сформованість у неї різних видів мовленнєвих (фонетичної, лексичної, граматичної, розмовно-діалогічної, монологічної) та комунікативної компетенцій.

Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Пахомова, Людмила
    Весна панує - життя вирує : заняття для середньої групи з використанням наочного моделювання [Текст] / Людмила Пахомова // Дошкільне виховання. - 2012. - № 5. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям

Кл.слова (ненормовані):
психогімнастика -- опис комах -- рухливі вправи -- зв'язне мовлення
Анотація: Подано розробку заняття з розвитку мовлення та ознайомлення з навколишнім світом, на якому успішно використаний метод наочного моделювання.


Знайти схожі

7.


    Пилищук, Оксана.
    Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею [Текст] / О. Пилищук // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 2. - С. 6-9. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
висловлювання -- текст -- зв'язне мовлення -- вчені-лінгводидакти -- духовний світ -- народна творчість
Анотація: Короткий аналіз використання українознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею.


Дод.точки доступу:
Русова, С.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Ковальчук, Г.
    Вдосконалення зв'язного мовлення учнів через творчу діяльність [Текст] / Г. Ковальчук // Початкова школа. - 2008. - № 8. - С. 52-53.
Рубрики: Українська мова--Процес навчання в початковій школі--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- тексти
Анотація: Розвиток мовлення в учнів початкових класах

Є примірники у відділах:
(13.08.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

9.


    Романова, Л.
    Розвиток професійного мовлення учнів у класах економічного профілю [Текст] / Л. Романова // Дивослово. - 2009. - № 10. - С. 46-48
Рубрики: Ділове мовлення--Українська мова
Кл.слова (ненормовані):
термінологія -- спеціальна лексика -- зв'язне мовлення
Анотація: Проблему формування функціонального мовлення учнів слід розв'язувати в цілісній системі професійного навчання майбутніх економістів. Найефективнішою є організація навчання на принципах гуманізації, демократизації, гуманітаризації, диференціації, інтеграції.


Знайти схожі

10.


    Гузь, О.
    Складання тез літературно-критичної статті Олександра Анікса "Діалектика Гамлета" : урок розвитку зв'язного мовлення [Текст] / Ольга Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 25-28.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- текст літературознавчий -- зв'язне мовлення
Анотація: Урок зв'язного мовлення з методики складання тез як однієї з форм поглибленого опрацювання наукового тексту. За основу взято літературознавчу розвідку Олександра Анікста.


Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (англ. поет, драматург, актор періоду Відродження ; (1564-1616 рр.))
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Цьома, Л.
    Уміти вірити в добро : урок розвитку критичного мислення у 6 класі : [за твором С. Черкасенко "Маленький горбань"] [Текст] / Людмила Цьома // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 11/12. - С. 13-17. - Зміст: "Маленький горбань" / С. Ф. Черкасенко. . - журнал.
Рубрики: Література українська--Методика--Урок
   Письменники українські--Черкасенко Спиридон Феодосійович (1876-1940 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього твору -- образ Павлика -- зв'язне мовлення -- гронування -- метод "Щоденник подвійних записів" -- методи "Павутинка" дискусії", "Дебати"
Анотація: Подано розробку уроку за темою: "Спиридон Черкасенко. "Маленький горбань". Образ Павлика - душевно красивого і щедрого хлопчика". Мета уроку - розвивати уміння аналізувати художній твір та навички критичного мислення, виховувати доброту, чуйне ставлення до людей з фізичними вадами.


Дод.точки доступу:
Черкасенко, С. Ф. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Паславська, Ірина
    Звук [о], буква "О" : заняття з розвитку зв'язного мовлення та навчання елементів грамоти для старших дошкільнят [Текст] / Ірина Паславська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення
Анотація: Подано розробку заняття з розвитку зв'язного мовлення та навчання грамоти для старших дрошкільнят, мета якого - ознайомлювати дітей з буквою, що позначає голосний звук [о]; закріплювати вміння розпізнавати звуки на слух; формувати фонематичну компетентність; учити малювати предмети овальної форми; розвивати графічні навички; формувати інтерес до мови та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Оксана, Босак
    На ексукрію до осіннього парку : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи [Текст] / Оксана Босак // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- сенсорний розвиток -- бесіда за картиною
Анотація: Подано розробку комплексного заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей складати творчі сюжетні розповіді за картиною за поданим початком, використовуючи образні засоби мови, послідовно висловлювати свої думки; активізувати у словнику дітей прикметники (жовті, золоті, багряні), дієслова (нюхати, гладити, танцювати), слова, що називають осінні явища (листопад, дощ); вправляти у творенні прикметнів від іменників; вправляти у звуконаслідуванні; розвивати вміння сприймати картину, мовленнєве дихання, уяву, творче та логічне мислення; виховувати культуру слухання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Рібцун, Юлія
    Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 12-16 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- діти з ПМР -- ігрові методи -- корекція мовлення -- ігрова діяльність -- розвивальга гра -- мовленнєва гра -- заїкання -- зв'язне мовлення -- рухлива гра
Анотація: "Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано методичні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Рібцун, Юлія
    Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (із типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- дрібна моторика -- індивідуальна робота -- дидактична гра
Анотація: Подано дидактичну гру для дітей старшої групи, яка проводиться індивідуально з кожною дитиною і підходить як для логопедичної, так і для загальнорозвивальної роботи. Мета її - уточнювати уявлення дітей про навколишній світ; закріпллювати знання назв пальців; розвивати зорове сприймання, увагу, пам'ять, дрібну моторику, зорово-рухову координацію, мисленнєві операції аналізу, узагальнення, встановлення причинно-наслідкових зв'язків, зв'язне монологічне мовлення; виховувати моральні якості особистості, бажання і готовність надавати допомогу тим, хто її потребує.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Жадан, Любов.
    Сторінками творів мудрого вчителя В. Сухомлинського : українська мова, 5 клас [Текст] / Любов Жадан // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 28-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок--5 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок систематизації знань -- методична розробка уроку -- зв'язне мовлення -- впровадження педагогічної спадщини В. Сухомлинського -- вправи з риторики
Анотація: Подано розробку уроку для 5 класу, мета якого - удосконалювати вміння учнів сприймати усне та писемне мовлення, користуватися різними способами засвоєння почутого і прочитаного; розвивати мовленнєві здібності учнів, емоційність та виразність мовлення; виховувати культуру мовлення, почуття відповідальності за збереження природи, почуття національної гордості й самосвідомості, почуття прекрасного.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

17.


    Бончук, Олена.
    "Мати - берегиня роду людського" : [урок], 5 клас [Текст] / Олена Бончук // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок--5 клас
Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- урок позакласного читання -- виховання в процесі викладання -- народознавче виховання -- виховання любові до матері -- вивчення творчості В. Сухомлинського
Анотація: Подано розробку уроку позакласного читання для 5 класу за творчістю В. О. Сухомлинського. Мета уроку - ознайомити учнів із творчістю В. О. Сухомлинського; поглибити знання про обереги українців; розвивати зв'язне мовлення, креативність, читацькі інтереси; виховувати шанобливе ставлення до матері, збагачувати духовний світ учнів на прикладах творчості В. О. Сухомлинського, народних прислів'їв та приказок.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

18.


    Грицюк, Оксана.
    Твір-опис природи за картиною Катерини Білокур "Рідне поле" : [урок], 6 клас [Текст] / Оксана Грицюк // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 6. - С. 38-42.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок--6 клас
Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- творчість Катерини Білокур -- опис природи в живописі
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - на основі текстологічних знань формувати в учнів тестотвірні вміння; удосконалювати культуру усного та писемного мовлення; сприяти уточненню й збагаченню словникового запасу учнів; розвивати спостережливість, емоції, відчуття прекрасного; зацікавити національним образотворчим мистецтвом, зокрема творчістю Катерини Білокур.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

19.


   
    Розвиваємо екологічне мислення змалку : завдання для дітей 5-6 років [Текст] // Дошкільне виховання. - 2015. - № 11. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
орієнтування на карті -- розвиток мислення -- зв'язне мовлення -- природне середовище
Анотація: Подано добірку завдань для дітей 5-6 років, що поєднують формування екологічної свідомості дошкільнят з розвитком моральності, мислення, мовлення, творчих здібностей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Яценко, Ірина
    Цікаві й корисні парасольки барвисті : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Ірина Яценко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване заняття -- зв'язне мовлення -- пізнавальна активність -- предмети довкілля -- парасолька
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого - розвивати зв'язне мовлення дітей, мислення, уяву, дрібну моторику; стимулювати пізнавальну активність; виховувати доброзичливе ставлення до оточення; розширювати уявлення дітй про предметне довкілля; формувати уявлення про предмети вжитку як результат людської праці; збагачувати й активізувати словник дітей; формувати правильне мовлення та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-47