Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)БД Авторефератів (23)Краєзнавча картотека (33)Конференції і вісники (74)Періодика (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Пропозиції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 265
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    7 кроків до покращення роботи прокуратури : [творчі роботи студентів юридичних вузів України] // Вісник прокуратури : Загальнодержавне фахове юридичне видання. - 2017. - № 12. - С. 18-81 : іл.
Рубрики: Прокуратура--Покращення роботи--Пропозиції
Анотація: Творчі роботи студентів: Б. Гавриша, К. Калюжного, В. Горбатко, О. Коваленко, І. демчишин, Є. Кулі, А. Артеменка, Д. Бабич, О. Чернікова, К. Гапон, А. Жорняк, К. Лугового, І. Римчук, Е. Костик, В. Марченка, Л. Циколія, П. Сушко, К. Головахи, А. Гарагатої, О. Задорожньої, Д. Міненко, Г. Симонової, В. Головко, О. Мельник, М. Михалюк, К. Мироненко, Д. Полюхович, Д. Кубиша, Т. Андреєва.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Radosavljevic, G.
    Customer satisfaction with online offer of tourist agencies in Serbia [Text] / G. Radosavljevic, L. Maksimovie, K. Borisavljevic // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 11. - P. 436-447 : табл., форм., рис. - Бібліогр.
Рубрики: Економіка туризму у Сербії--Економіка туристичного підприємства -- Туристичний маркетинг--Он-лайн пропозиції туристичних агенств--Задоволеність клієнтів
Анотація: У статті показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. Інтернет стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агентств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.


Дод.точки доступу:
Maksimovie, L. ; Borisavljevic, K.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Малолітнева, Веста.
    «Зелені» й соціально відповідальні закупівлі держави: посилення публічних начал у правовому регулюванні та нові умови міжнародної конкуренції [Текст] / Веста Малолітнева // Підприємництво, господарство і право. - 2021. - № 3. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Публічні закупівлі--Екологічні вимоги--Соціальна відповідальність--Європейський Союз
Кл.слова (ненормовані):
охорона довкілля -- соціальний захист -- конкуренція -- тендерні пропозиції -- нецінові критерії
Анотація: Розглядається посилення публічно-правових начал у правовому регулюванні відносин із закупівель державою, що пов’язано з активним розвитком «зелених» та соціально відповідальних публічних закупівель і обумовлено процесами адаптації вітчизняних нормативно-правових актів до вимог Європейського Союзу та реалізації Цілей сталого розвитку; новим рівнем конкуренції, особливо на міжнародних ринках публічних закупівель. На підставі аналізу законодавства та практики ЄС виявлено тенденції до поступового запровадження для замовників саме обов’язку здійснювати «зелені» публічні закупівлі, особливо у контексті нового «зеленого» курсу ЄС “Green deal”, приєднання до якого в Україні визначено одним із пріоритетних кроків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Матвійчук, В. К.
    Індивідуалізація відповідальності і покарання за злочини, вчинені способом особливо жорстокого поводження: пропозиції і рекомендації щодо вдосконалення законодавства та практики застосування норм у зазначеному аспекті [Текст] / В. К. Матвійчук // Юридична наука. - 2016. - № 11. - С. 46-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Кримінальне право--Злочини--Призначення покарання


Знайти схожі

5.


    Крисюк, І.П. та ін.
    Інноваційні пропозиції для впровадження комплексних дієтичних добавок при цукровому діабеті та хелікобактеріозі шлунка [Текст] / І.П. та ін. Крисюк // Наука та інновації : науково-практичний журнал. - 2018. - N 5. - С. 37-42. - Біблиогр. в кінці ст.
Рубрики: Харчові добавки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Нич, Ришард.
    Інноваційна гуманітаристика: текст як лабораторія. Традиції, гіпотези, пропозиції [Текст] / Ришард Нич ; пер. з пол. Людмила Бербенець // Слово і час. - 2015. - № 3. - С. 41-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Наука--Гуманітарні науки
   Літературознавство--Текстологія

Кл.слова (ненормовані):
теорія тексту -- кіберкультура -- мистецтво -- дисциплінарна криза
Анотація: У статті подано роздуми щодо сучасної дискусії про гуманітарні й точні науки, а також про наукову політику. Перспектива так званого "техноуніверситету" веде до поступової маргіналізації гуманітаристики.


Дод.точки доступу:
Бербенець, Людмила \пер. з пол.\

Знайти схожі

7.


    Пянковський, Вадим.
    Іноземний досвід проведення децентралізації та пропозиції для України [Текст] / Вадим Пянковський // Актуальні проблеми правознавства. - 2018. - Вип. 1. - С. 102-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Конституційне право--Децентралізація влади


Знайти схожі

8.


    Крячко, Юрій Михайлович.
    Інтегруватися в європейську систему вищої освіти чи зберігати свою ідентичність: tertium non datur [Текст] : міркування і пропозиції у контексті підготовки нової редакції Закону України "Про вищу освіту" / Ю.М. Крячко // Вища освіта України. - 2008. - № 4. - С. 65-71. - Библиогр.: с. 71 (7 назв.)
Рубрики: Університети--Автономія
   Реформування освіти

   Наукові ступіні

Анотація: У статті запропоновано і обґрунтовано зміни до Закону України "Про вищу освіту", що уможливлять її інтеграцію в європейську систему вищої освтіи.


Знайти схожі

9.


    Тимків , Н.
    Інтелектуальні і моральні засади життя Степана Радченка [Текст] : образ головного героя роману Валер'яна Підмогильного "Місто" з точки зору авторської пропозиції / Н. Тимків // Дивослово. - 2005. - № 10. - С. 24-30
Рубрики: Українська література ХХ ст.
   Уроки літератури--Методика викладання

Анотація: Література володіє необмеженими можливостіми впливу на людину. Тому важливо на уроках літкратури привернути особливу увагу школярів-читачів до того, як висвітлюєавтор коло питань, пов'язаних із життям суспільства.


Дод.точки доступу:
Підмогильний, В.
Є примірники у відділах:
(.2005р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


   
    Інформує ТПП України комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2012. - № 7. - С. 30-31.
Рубрики: Комерційна діяльність
Анотація: Довідкова інформація. Бізнесмени з Іспанії, Румунії, Узбекистану, Росії, Туреччини, Шрі- Ланки, Німеччини, Кіпру, Австрії, Італії, Литви, Греції, Хорватії, Польщі та Кореї шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

11.


   
    Інформує ТПП України. Комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2013. - № 3. - С. 30-31.
Рубрики: Комерційна діяльність
Анотація: Довідкова інформація для бізнесменів, які шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

12.


   
    Інформує ТПП України. Комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2012. - № 5. - С. 30-31.
Анотація: Довідкова інформація. Бізнесмени з Росії, Єгипту, Хорватії, Чехії, Данії, Йорданії, Румунії, Греції та Іспанії шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

13.


   
    Інформує ТПП України. Комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2012. - № 5. - С. 30-31.
Анотація: Довідкова інформація. Бізнесмени з Росії, Єгипту, Хорватії, Чехії, Данії, Йорданії, Румунії, Греції та Іспанії шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

14.


   
    Інформує ТПП України. Комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2012. - № 6. - С. 30-31.
Рубрики: Комерційна діяльність
Анотація: Довідкова інформація. Бізнесмени з Німеччини, Ірану, Польщі, Росії, Білорусії, Угорщини, Китаю та Румунії шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

15.


   
    Інформує ТПП України. Комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2013. - № 4. - С. 30-31.
Рубрики: Комерційна діяльність
Анотація: Довідкова інформація для бізнесменів, які шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

16.


   
    Інформує ТПП України. Комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2012. - № 12. - С. 30-31.
Рубрики: Комерційна діяльність
Анотація: Довідкова інформація для бізнесменів, які шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

17.


   
    Інформує ТПП України. Комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2012. - № 1. - С. 30-31.
Анотація: Довідкова інформація. Бізнесмени з Польщі, Республіки Корея, Угорщини та Білорусії шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

18.


   
    Інформує ТПП України. Комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2012. - № 9. - С. 30-31.
Анотація: Довідкова інформація для бізнесменів, які шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

19.


   
    Інформує ТПП України. Комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2012. - № 8. - С. 30-31.
Анотація: Довідкова інформація для бізнесменів, які шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

20.


   
    Інформує ТПП України. Комерційні пропозиції іноземних фірм [Текст] // Діловий вісник. - 2012. - № 2. - С. 30-31.
Анотація: Довідкова інформація для бізнесменів, які шукають ділових партнерів в Україні.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120