Пошуковий запит: <.>K=Професійна діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Карпенко О. Професійно-статусна характеристика соціального працівника/О. Карпенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2005. т.№ 2.-С.54-59
|
>2.
| Малиновський А.С. Відродження кадрового потенціалу в контексті аграрної освіти (регіон радіоактивного забруднення)/А.С. Малиновський // Економіка АПК, 2006. т.№ 11.-С.107-112
|
>3.
| Бойченко Е.Б. До питання визначення та обгрунтування ознак форм трудової мобільності/Е.Б. Бойченко // Регіональна економіка, 2007. т.№ 4.-С.69-79
|
>4.
| Пабат В.В. Індивідуалізація процесу підготовки фахівців-економістів світового рівня на заняттях з української словесності/В.В. Пабат // Економіка АПК, 2008. т.№ 5.-С.134-137
|
>5.
| Кузнєцова Г. Педагогічна практика у професійному становленні вчителя-словесника/Г. Кузнєцова // Українська мова і література в школі, 2008. т.№ 5.-С.59-62.
|
>6.
| Шугай Т.Й. Професійне становлення соціального педагога/Т. Й. Шугай // Виховна робота в школі, 2009. т.№ 5.-С.10-13.
|
>7.
| Вовчук І. Що робити з підвищенням кваліфікації вчителів?/І. Вовчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2010. т.№ 2.-С.10-11.
|
>8.
| Надвинична Т. Соціальний менеджмент: перспектива технологізації/Т. Надвинична // Психологія і суспільство, 2011. т.№ 1.-С.114-121
|
>9.
| Кравчук Г. Т. Формування готовності до використання інформаційних технологій - важлива складова професійної підготовки фахівців банківської справи/Г. Т. Кравчук // Регіональна економіка, 2011. т.№ 3.-С.181-185
|
>10.
| Панасюк О. Т. "А судді хто?": методологічне есе щодо трудо-правового статусу/О. Т. Панасюк // Держава і право, 2013. т.Вип. 61.-С.215-225
|
>11.
| Фурман А. Психологічна служба університету: від моделі до технології/А. Фурман, Т. Надвинична // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Економічна думка, 2013,N № 2.-С.80
|
>12.
| Філатова Н. Поняття та ознаки саморегулівних організацій/Н. Філатова // Вісник Академії правових наук України, 2013. т.№ 1.-С.280-290
|
>13.
| Потай Оценка качества подготовки специалистов в вузе/Инна Потай // Економіст. -К., 2014,N № 5.-С.23-27
|
>14.
| Коруля І. Роль керівника як організатора управління в ОВС/І. Коруля // Юридичний вісник, 2014. т.№ 2.-С.69-74
|
>15.
| Діордіца Кваліфікаційні вимоги до компетенцій фахівців із кібербезпеки/Ігор Діордіца // Підприємництво, господарство і право. -К., 2017,N № 2.-С.215-219
|
>16.
| Shebanin V. S. Dual form of education in the training of hiqhly gualified specialists for the aqrarian sphere of Ukraine/V. S. Shebanin // Економіка АПК, 2018. т.№ 3.-С.13-23
|
>17.
| Шебанін В. С. Дуальна форма освітньої підготовки висококваліфікованих фахівців для аграрної сфери України/В. С. Шебанін // Економіка АПК, 2018. т.№ 7.-С.5-15
|
>18.
| Буяджи Особливості управління цінними паперами в Україні/Ганна Буяджи // Підприємництво, господарство і право. -К., 2018,N № 5.-С.9-12
|
>19.
| Савош Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти/Валентин Савош // Початкова школа, 2018. т.№ 10.-С.45-47.
|
>20.
| Гекало Розвиток творчого потенціалу педагога/Любов Гекало // Початкова школа, 2018. т.№ 12.-С.1-3
|
|
|