Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Професійна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.


    Вовчук, І.
    Що робити з підвищенням кваліфікації вчителів? [Текст] / І. Вовчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 2. - С. 10-11.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
ефективність навчання -- кваліфікаційні вимоги до вчителя -- професійна діяльність -- підвищення кваліфікації
Анотація: Автор піднімає проблему професійної підготовки вчителя.


Знайти схожі

2.


    Шугай, Т. Й.
    Професійне становлення соціального педагога [Текст] / Т. Й. Шугай // Виховна робота в школі. - 2009. - № 5. - С. 10-13.
Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальний педагог
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- професійна діяльність
Анотація: Автор розкриває особливості сфери, напрямів та функцій професійної діяльності соціального педагога.


Знайти схожі

3.


    Бунєєв, Тарас.
    Спочатку було Слово... [Текст] / Тарас Бунєєв // Охорона праці. - 2019. - № 9. - С. 12-13
Рубрики: Підприємства--Виробництва--Охорона праці--Україна
   Житлові приміщення--Квартири--Житловий фонд

Кл.слова (ненормовані):
інженери -- професійна діяльність -- охорона праці -- житлово-комунальне господарство
Анотація: Про ефективну комунікацію між інженером з охорони праці та працівниками підприємства.


Знайти схожі

4.


    Коруля, І.
    Роль керівника як організатора управління в ОВС [Текст] / І. Коруля // Юридичний вісник. - 2014. - № 2. - С. 69-74. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Органи внутрішніх справ--Управління
Кл.слова (ненормовані):
керівна робота -- професійна діяльність -- принципи управління
Анотація: Стаття присвячена дослідженню ролі керівника в органах внутрішніх справ як організатора управління. Виділено основні вимоги та принципи діяльності керівника органів внутрішніх справ. Розкрито форми управління персоналом.


Знайти схожі

5.


    Філатова, Н.
    Поняття та ознаки саморегулівних організацій [Текст] / Н. Філатова // Вісник Академії правових наук України. - 2013. - № 1. - С. 280-290. - Бібліогр.:14 назв.
Рубрики: Саморегулівні організації--Правовий аспект--Україна
Кл.слова (ненормовані):
саморегулювання -- делеговане саморегулювання -- підприємницька діяльність -- професійна діяльність
Анотація: У статті розглядаються особливості правового регулювання саморегулівних організацій у чинному законодавстві України і зарубіжних країн. Автором досліджено специфічні ознаки саморегулівних організацій , які дають можливість виокремити їх з-поміж інших подібних їм організацій у системі непідприємницьких товариств. На основі проведеного аналізу запропоновано шляхи вдосконалення законодавчого унормування діяльності саморегулівних організацій в Україні.


Знайти схожі

6.


    Малиновський , А. С.
    Відродження кадрового потенціалу в контексті аграрної освіти (регіон радіоактивного забруднення) [Текст] / А.С. Малиновський // Економіка АПК. - 2006. - № 11. - С. 107-112. - Бібліогр. у прим.
Рубрики: Сільське господарство--Кадрове забезпечення
   Людські ресурси--Сучасний стан--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Управлінці -- Керівники -- Спеціалісти -- Професійна діяльність
Анотація: Досліджується питання кадрово-управлінського потенціалу сільського населення України. Автор зупинився на деяких аспектах діяльності Державного агроекологічного університету м. Житомира.


Знайти схожі

7.


    Карпенко, О.
    Професійно-статусна характеристика соціального працівника [Текст] / О. Карпенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 2. - С. 54-59. - Бібліогр.:18 назв.
Рубрики: Соціальний працівник--Професійна компетентність
   Соціальний статус--Критерії

Кл.слова (ненормовані):
Престиж -- Соціальна система -- Професійна діяльність


Знайти схожі

8.


    Савош, Валентин.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.


Знайти схожі

9.


    Шебанін, В. С.
    Дуальна форма освітньої підготовки висококваліфікованих фахівців для аграрної сфери України [Текст] / В. С. Шебанін // Економіка АПК. - 2018. - № 7. - С. 5-15 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища аграрна освіта--Інтеграційні процеси
   Дуальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
дуальна форма здобуття освіти -- агропромисловий комплекс -- університет -- інтеграція -- соціалізація -- професійна діяльність -- консорціум -- кадровий потенціал
Анотація: Мета статті - розкрити сутність і значення дуальної форми здобуття освіти у професійній підготовці висококваліфікованих фахівців з урахуванням досвіду його впровадження у Миколаївському аграрному університеті.


Знайти схожі

10.


    Буяджи, Ганна.
    Особливості управління цінними паперами в Україні [Текст] / Ганна Буяджи // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 5. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цінні папери--Управління--Правове регулювання--Україна
Кл.слова (ненормовані):
управління майном -- довірча власність -- емісійні та неемісійні цінні папери -- професійна діяльність -- ринок -- торговець
Анотація: Стаття присвячена дослідженню специфіки управління емісійними та неемісійними цінними паперами в Україні. Виходячи з положень чинного законодавства України, автор аналізує характерні риси договорів управління цінними паперами та доводить, що ці договори є алеаторними, а відносини, що виникають на їх підставі, – фідуціарними правовідносинами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Шопіна, Юлія.
    Характеристика кримінальної відповідальності медичного або фармацевтичного працівника [Текст] / Юлія Шопіна // Підприємництво, господарство і право. - 2020. - № 3. - С. 270-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Медичні працівники--Кримінальна відповідальність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт злочину -- спеціальний суб’єкт -- професійна діяльність -- службова діяльність -- бездіяльність
Анотація: Метою статті є узагальнена характеристика кримінальної відповідальності медичного або фармацевтичного працівника. У статті проаналізовано положення закону про кримінальну відповідальність медичного або фармацевтичного працівника. Узагальнено види злочинів, за які медичний або фармацевтичний працівник може бути притягнутий до кримінальної відповідальності. Розглянуто обставини, які виключають злочинність діяння медичного або фармацевтичного працівника.


Знайти схожі

12.


    Давліканова, Олена.
    Побудова дуальної форми здобуття освіти: основні напрямки дискусії [Текст] / Олена Давліканова // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 46-62 : рис., табл., фот.
Рубрики: Вища освіта--Дуальна освіта--Дискусія
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- освітні програми -- професійна підготовка -- ринок праці
Анотація: Стаття описує основні дискусійні моменти щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти, які обговорювалися під час засідань Робочої групи МОН під час розробки Положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти. Сьогодні Положення знаходиться на етапі погодження та врахування досвіду перших пілотних проєктів, які незабаром розпочнуться в Україні. Автор даної статті не наводить всіх аргументів або стенограми засідань, позицій, які наведені у статті є колективним рішенням Робочої групи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Дубовик, Світлана.
    Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2020. - № 5/6. - С. 1-4. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкових класів -- монологічне мовлення -- культура професійного мовлення -- педагогічна майстерність -- продуктивне спілкування -- культура мовлення -- професійна діяльність -- професійне спілкування
Анотація: Мета статті полягає у висвітлені теоретико-практичних аспектів культури професійного мовлення вчителя, у розкриті питання щодо необхідності формування у педагогів монологічного мовлення як одного з найважливіших складників професійної діяльності.


Знайти схожі

14.


    Гекало, Любов.
    Розвиток творчого потенціалу педагога [Текст] / Любов Гекало // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 1-3. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання
Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.


Знайти схожі

15.


    Галамбош, Габріелла.
    Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання до вивчення українських народних промислів / Г. Галамбош // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 12. - С. 36-44 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
українські народні промисли -- професійно-педагогічна підготовка -- вчитель трудового навчання -- професійна діяльність -- професійна компетентність
Анотація: Розглядаються питання професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання до вивчення народних промислів України. Обгрунтовано необхідність вивчення різних видів українських народних промислів студентами освітньої галузі "Технології". Аналізуються система і основні напрями підготовки майбутніх уяителів трудового навчання до майбутньої професійної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Shebanin, V. S.
    Dual form of education in the training of hiqhly gualified specialists for the aqrarian sphere of Ukraine [Text] / V. S. Shebanin // Економіка АПК. - 2018. - № 3. - С. 13-23 : табл. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрна освіта--Підготовка спеціалістів--Україна
   Дуальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
дуальна форма здобуття освіти -- агропромисловий комплекс -- університет -- інтеграція -- соціалізація -- професійна діяльність -- консорціум -- кадровий потенціал
Анотація: Мета статті - розкрити сутність і значення дуальної форми здобуття освіти у професійній підготовці висококваліфікованих фахівців з урахуванням досвіду його впровадження у Миколаївському національному аграрному університеті.


Знайти схожі

17.


    Кузнєцова, Галина.
    Педагогічна практика у професійному становленні вчителя-словесника [Текст] / Г. Кузнєцова // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 5. - С. 59-62.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Педагогічна практика
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-словесник -- професійна діяльність -- семінар
Анотація: 17-18 квітня2008 р. в Глухівському державному педагогічному університеті відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар"Формування професійної компетенції майбутніх учителів-словесників у процесі неперервної педагогічної практики"

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

18.


    Надвинична, Т.
    Соціальний менеджмент: перспектива технологізації / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Психологія управління
Кл.слова (ненормовані):
соціогуманітарна сфера -- соціальна робота -- менеджмент -- професійна діяльність
Анотація: У статті обгрунтована нагальна потреба технологізації як соціального менеджменту в цілому, так і менеджменту соціальної роботи зокрема, змістом якого є повноцінна професійна діяльність соціального працівника, що гарантує її повноцінний результат, а можливість здійснення якої міститься у структурі самої людської діяльності.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(18.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

19.


    Бойченко, Е. Б.
    До питання визначення та обгрунтування ознак форм трудової мобільності [Текст] / Е.Б. Бойченко // Регіональна економіка. - 2007. - № 4. - С. 69-79. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Ринок праці--Робоча сила--Міграція
   Зайнятість населення--Донецька область

Кл.слова (ненормовані):
Робоче місце -- Професійна діяльність -- Міжпрофесійна мобільність
Анотація: Проаналізовані потоки трудової мобільності, які складаються із сукупності одиничних актів трудових переміщень прицівників. Запропонована класифікація форм трудової мобільності. Досліджені чинники, які впливають на інтенсивність і напрям потоків трудової мобільності.


Знайти схожі

20.


    Пабат , В. В.
    Індивідуалізація процесу підготовки фахівців-економістів світового рівня на заняттях з української словесності [Текст] / В.В. Пабат // Економіка АПК. - 2008. - № 5. - С. 134-137. - Бібліогр. у прим.
Рубрики: Навчальний процес--Методичні прийоми
   Освіта--Методика навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Здібності -- Мова -- Професійна діяльність
Анотація: Розкрито принцип індивідуалізації навчального процесу під час опанування курсу української словесності. Проаналізовано ставлення студентів до навчання при застосуванні даного принципу.


Знайти схожі

 1-20    21-25