Пошуковий запит: <.>K=аудіювання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році/Таранік -Ткачук К. В., Шелехова Г. Т. // Українська мова і література в школі, 2013,N № 6.-С.2-12
|
>2.
| Авраменко В. К. Аудіювання/В. К. Авраменко // Розкажіть онуку, 2010. т.№ 2.-С.43-45.
|
>3.
| Ананьєва І. Гра як засіб інтенсифікації навчального процесу під час вивчення іноземної мови молодшими школярами/І. Ананьєва // Початкова школа, 2009. т.№ 6.-С.19-21.
|
>4.
| Андрущенко Н. П. Матеріали для аудіювання для учнів 1-го класу спеціальної загальноосвітньої школи/Н. П. Андрущенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2018,N N 12(грудень)
|
>5.
| Андрущенко Н. П. Матеріали для аудіювання/Н. П. Андрущенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2019,N N 2(лютий)
|
>6.
| Арлеанс С.Г. Використання основних прийомів під час перегляду відеофільмів на заняттях із англійської мови в немовному вузі/С.Г. Арлеанс // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту. -К., 2006. т.Вип. 99.-С.284-289
|
>7.
| Бардашевська І. С. Вправи і тексти для аудіювання та роботи над вимовою/І. С. Бардашевська // Англійська мова та література, 2016. т.№ 6 .-С.12-17
|
>8.
| Вашуленко О. Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра/Оксана Вашуленко // Початкова школа, 2011. т.№ 12.-С.16-21
|
>9.
| Вишник О. Розвиток мовлення учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності/Олена Вишник // Початкова школа, 2011. т.№ 5.-С.6-8
|
>10.
| Власенко М. Казка як прийом навчання/М. Власенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012,N № 7/8.-С.38-39
|
>11.
| Гелемб'юк К. Ф. "Верховино, світку ти наш.." /К. Ф. Гелемб'юк, Л. В. Грицюк // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2015. т.№ 11.-С.14-15
|
>12.
| Глазова О. Тексти для аудіювання із завданнями для оцінювання результатів мовленнєвої діяльності учнів 5-11 класів за 12-бальною системою/О.Глазова // Дивослово, 2001. т.№ 3.-С.1-16 9 (вкл.)
|
>13.
| Глазова О. Тексти для аудіювання/О. Глазова // Дивослово, 2003. т.№ 2.-С.37-44
|
>14.
| Глазова О. Тести для аудіювання із завданнями для оцінювання результатів мовленнєвої діяльності учнів 5-11 класів за 12-бальної системою/О. Глазова // Дивослово, 2001. т.№ 2.-С.1-16 (вкладка)
|
>15.
| Грінченко Н. Р. Комплекс вправ і завдань для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичними відеоматеріалами/Н. Р. Грінченко // Іноземні мови, 2019. т.№ 3.-С.55-58
|
>16.
| Гудзик І. Аудіювання, говоріння і вільне письмо на уроці російської мови/І. Гудзик // Початкова школа, 2005. т.№ 5.-С.22-25.
|
>17.
| Дідук-Ступ’як Г. І. Різнотипові підходи до вивчення української мови при формуванні в учнів навичок аудіювання/Г. І. Дідук-Ступ’як // Вивчаємо українську мову та літературу, 2016. т.№ 10-11.-С.2-8.
|
>18.
| Дроздова І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей внз під час навчання усного мовлення/І. Дроздова // Українська мова і література в школі, 2010. т.№ 2.-С.37-42
|
>19.
| Дубовик С. Аудіювання на уроках української мови/С.Дубовик // Початкова школа, 2002. т.№ 3.-С.48-51
|
>20.
| Заєць В. Тексти із завданнями для аудіювання і читання мовчки/В. Заєць // Дивослово, 2010. т.№ 12.-С.19-22
|
|
|