Пошуковий запит: <.>K=аудіювання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році [Текст] / Таранік -Ткачук К. В., Шелехова Г. Т.> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 2-12
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методичні рекомендації Кл.слова (ненормовані): мовленнєва змістова лінія -- мовна змістова лінія -- зовнішнє незалежне оцінювання -- навчальні досягнення учнів -- аудіювання -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- читання вголос -- читання мовчки -- оцінювання правописних умінь Анотація: Подані інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в знз у 2013-2014 н. р.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>2.
|
Авраменко, В. К. Аудіювання [Текст] / В. К. Авраменко> // Розкажіть онуку. - 2010. - № 2. - С. 43-45.
Рубрики: Початкова школа--Тести- завдання
Знайти схожі
|
>3.
|
Ананьєва, І. Гра як засіб інтенсифікації навчального процесу під час вивчення іноземної мови молодшими школярами [Текст] / І. Ананьєва> // Початкова школа. - 2009. - № 6. - С. 19-21.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Англійська мова--Методика початкового навчання--Ігрові методи Кл.слова (ненормовані): ігрова роль -- ігри для навчання читання -- ігри для навчання говоріння -- ігри для навчання письма -- ігри для навчання аудіювання Анотація: Описано використання ігор у процесі вивчення іноземної мови. Наведено приклади деяких видів ігор, які доцільно використовувати на уроках англійської мови.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>4.
|
Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання для учнів 1-го класу спеціальної загальноосвітньої школи [Текст] / Н. П. Андрущенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 12(грудень)
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Українська мова--Методика викладання Аудіювання--Українська мова Анотація: Наведемо приклади вправ для аудіювання, що можна використовувати з учнями 1-го класу спеціальної школи на уроках української мови.
Знайти схожі
|
>5.
|
Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання [Текст] / Н. П. Андрущенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 2(лютий)
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Українська мова--Методика викладання Аудіювання--Українська мова Анотація: Наведемо приклади вправ для аудіювання для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи.
Знайти схожі
|
>6.
| 061 Н 354
Арлеанс, С. Г. Використання основних прийомів під час перегляду відеофільмів на заняттях із англійської мови в немовному вузі [Текст] / С.Г. Арлеанс> // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту. - К., 2006. - Вип. 99. - С. 284-289. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Іноземні мови--Англійська мова Навчально-виховний процес--Засоби навчання--Технічні Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- діалогізація кадрів -- інсценування кадру -- коментар -- розповідь -- переказ -- бесіда
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>7.
|
Бардашевська, І. С. Вправи і тексти для аудіювання та роботи над вимовою [Текст] / І. С. Бардашевська> // Англійська мова та література. - 2016. - № 6 . - С. 12-17
Рубрики: Методика викладання англійської мови Англійська мова--Методика викладання--Методичний матеріал
Знайти схожі
|
>8.
|
Вашуленко, О. Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра [Текст] / Оксана Вашуленко> // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 16-21. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- складові читацької компетентності -- мовленнєва складова -- мовленнєві уміння і навички -- види мовленнєвої діяльності -- слухання (аудіювання) -- говоріння -- читання Анотація: У статті розглядається проблема формування мовленнєвої складової читацької компетентності молодшого школяра, розглядаються види мовленнєвої діяльності на уроках літературного читання, окреслюються напрями цієї роботи.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>9.
|
Вишник, О. Розвиток мовлення учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності [Текст] / Олена Вишник> // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 6-8. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- говоріння -- читання -- письмо -- дидактичні вправи Анотація: Запропоновано комплекс вправ, який ґрунтується на принципі взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності у процесі навчання рідної мови.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>10.
|
Власенко, М. Казка як прийом навчання [Текст] / М. Власенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 38-39
Рубрики: Початкова освіта--Іноземна мова Кл.слова (ненормовані): емоційцна сфера -- наочність -- аудіювання -- читання -- довільна увага Анотація: Казка дуже вдало поєднує в собі зацікавлюючий фактор і пізнавальну інформацію, що сприяє активному залученню учнів до виконання різних завдань, а також дозволяє в незвичайній формі подавати необхідний навчальний матеріал.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
|
Гелемб'юк, К. Ф. "Верховино, світку ти наш." [Текст] : ідея любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині..." : [урок] / К. Ф. Гелемб'юк, Л. В. Грицюк> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 11. - С. 14-15. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Англійська література--Бернс Роберт (1759-1796 рр.) Зарубіжна література--Комп'ютерне і програмоване навчання Зарубіжна література--Міжпредметні зв'язки Кл.слова (ненормовані): урок-подорож -- Шотландія -- аудіювання з англійської мови -- виразне читання вірша Р. Бернса -- аналіз вірша Анотація: Запропоновано розробку позакласного заходу зі світової літератури, мета якого наступна: показати учням ключові цінності шотландського поета Роберта Бернса, розкрити ідею любові до батьківщини у вищеназваному вірші; навчати дітей англійською мови; розвивати навички і вміння висловлювати власні враження від прочитаного; формувати в школярів національну свідомість, любов до рідної землі, держави, готовність її захищати.
Дод.точки доступу: Грицюк, Л. В.; Бернс, Роберт (шотландський поет ; 1759-1796) \о нем\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>12.
|
Глазова, О. Тексти для аудіювання із завданнями для оцінювання результатів мовленнєвої діяльності учнів 5-11 класів за 12-бальною системою [Текст] / О.Глазова> // Дивослово. - 2001. - № 3. - С. 1-16 9 (вкл.)
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Знайти схожі
|
>13.
|
Глазова, О. Тексти для аудіювання [Текст] : 7-11 класи / О. Глазова> // Дивослово. - 2003. - № 2. - С. 37-44
. - (вкл.) Рубрики: Українська мова--Аудіювання
Знайти схожі
|
>14.
|
Глазова, О. Тести для аудіювання із завданнями для оцінювання результатів мовленнєвої діяльності учнів 5-11 класів за 12-бальної системою [Текст] / О. Глазова> // Дивослово. - 2001. - № 2. - С. 1-16 (вкладка)
Рубрики: Методика викладання української мови
Знайти схожі
|
>15.
|
Грінченко, Н. Р. Комплекс вправ і завдань для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичними відеоматеріалами [Текст] / Н. Р. Грінченко> // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Англійська мова--Аудіювання--Самостійна робота
Знайти схожі
|
>16.
|
Гудзик, І. Аудіювання, говоріння і вільне письмо на уроці російської мови [Текст] : про хороброго зайця та істинні й хибні судження / І. Гудзик> // Початкова школа. - 2005. - № 5. - С. 22-25.
Рубрики: Російська мова--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): навчання мови Анотація: Стаття розповідає про урок російської мови, на якому роботу над прослуханим текстом пов'язано з обговоренням запитань до яких діти виявили жвавий інтерес: про правду, неправду страх та його подолання
Є примірники у відділах: (24.06.2005р. Інв.3325 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>17.
|
Дідук-Ступ’як, Г. І. Різнотипові підходи до вивчення української мови при формуванні в учнів навичок аудіювання [Текст] / Г. І. Дідук-Ступ’як> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 10-11. - С. 2-8. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Навчальні заклади Анотація: Мета статті - розкрити теоретико-прагматичні основи опанування аудіювання учнями основної школи під час застосування технології інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови.
Знайти схожі
|
>18.
|
Дроздова, І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей внз під час навчання усного мовлення [Текст] / І. Дроздова> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання в вузах Кл.слова (ненормовані): Аудіювання -- фонетичні труднощі сприйняття -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення Анотація: Стаття орієнтує на специфіку навчання прфесійного мовлення , розроблену професійно зорієнтовану систему завдань для навчання студентів-нефілологів.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>19.
|
Дубовик, С. Аудіювання на уроках української мови [Текст] / С.Дубовик> // Початкова школа. - 2002. - № 3. - С. 48-51
Рубрики: Початкова освіта--Українська мова--Аудіювання
Знайти схожі
|
>20.
|
Заєць, В. Тексти із завданнями для аудіювання і читання мовчки [] / В. Заєць> // Дивослово. - 2010. - № 12. - С. 19-22
Рубрики: Читання мовчки--Аудіювання--Тексти--Завдання
Є примірники у відділах: (30.12.2010р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
|
|