Пошуковий запит: <.>K=аудіювання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Фидкевич, Елена. Аудирование в школьном курсе русского языка [Текст] : К вопросу отбора аудиативного материала с учетом задач компетентности ориентированного обучения русскому языку в 5 классе / Елена Фидкевич> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 2. - С. 55-58
Рубрики: Російська мова--Вивчення в школі--Компетентнісно орієнтований підхід Уроки російської мови--Форми проведення--Аудіювання Анотація: Рассматриваются проблемы выбора текстов для аудирования и формирования заданий к ним.
Знайти схожі
|
>2.
|
Шкваріна, Т. Навчання дошкільників аудіювання і говоріння англійською мовою [Текст] / Т. Шкваріна > // Рідна школа. - 2007. - № 1. - С. 51-53
Рубрики: Іноземна мова--Вивчення--Дошкільники Анотація: Програма навчання дошкільників англійської мови передбачає формування у дітейелементарної мовленнєвої компетенції. Мовленнєва крмпетенція грунтується на вмінні розуміти на слух мовлення інших людей (вудіювання) та висловлювати свої думки іноземною мовою (говоріння). Говоріння та аудіювання - взаємопов'язані складові усного мовлення.
Знайти схожі
|
>3.
|
Коломійченко, О. Про аудіювання та шляхи вдосконалення навчання рідної мови в початкових класах [Текст] / О. Коломійченко> // Українська мова і література в школі. - 2004. - № 5. - С. 55-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика мови.--Аудіювання
Знайти схожі
|
>4.
|
Подія [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 3-5 : фото. - Зміст: Телефонуйте до Мінпраці ; Порядок державної підсумкової атестації ; Іноземні мови без аудіювання ; Освіта осіб з обмеженими можливостями ; Нові навчальні плани для 12-річної школи ; Реальне забезпечення українських шкіл ; Що очікувати освітянам у 2009-му ; Фінансування необхідно збільшити в 10 разів ; Обігріємося соломою ; Цензура в науці скасовується
Рубрики: Освіта
Знайти схожі
|
>5.
|
Копівська, К. М. Тексти з української мови для аудіювання та читання мовчки [Текст] / К. М. Копівська> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 11. - С. 28-35.
Рубрики: Українська мова--Тестування Анотація: Тестові завдання для перевірки аудіативних та читацьких умінь і навичок, у яких міститься багато порад щодо збереження здоров’я, допоможуть учням зробити правильний вибір у своєму житті.
Знайти схожі
|
>6.
|
Авраменко, В. К. Аудіювання [Текст] / В. К. Авраменко> // Розкажіть онуку. - 2010. - № 2. - С. 43-45.
Рубрики: Початкова школа--Тести- завдання
Знайти схожі
|
>7.
|
Семко, Г. М. Матеріали для контролю знань з української мови [Текст] / Г. М. Семко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2014. - № 10-11. - С. 53-56
Рубрики: Контроль знань--Українська мова Кл.слова (ненормовані): контрольний диктант -- аудіювання
Знайти схожі
|
>8.
|
Мазоре, І. Методичні рекомендації щодо використання дидактичних матеріалів з аудіювання циганською мовою на початковому етапі [Текст] / І. Мазоре> // Рідна школа. - 2004. - № 11. - С. 52-55. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Мова циганська--Вивчення
Знайти схожі
|
>9.
|
Дубовик, С. Аудіювання на уроках української мови [Текст] / С.Дубовик> // Початкова школа. - 2002. - № 3. - С. 48-51
Рубрики: Початкова освіта--Українська мова--Аудіювання
Знайти схожі
|
>10.
|
Петрук, Оксана Розвиток мовленнєвих умінь учнів 1 класу знз із румунською/молдавською мовами навчання у процесі засвоєння тем особистісної сфери [Текст] / Оксана Петрук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 33-37.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Вивчення в школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- аудіювання -- говоріння -- аудіювання -- говоріння -- особистісна сфера Анотація: У статті пропонуються розробки уроків усного українського мовлення, пов'язані з особистісною сферою мовленнєвої діяльності. Особлива увага звертається на формування частково-мовленнєвих і мовленнєвих умінь учнів із національними мовами навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
|
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання [Текст] / Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононено, О. В. Савченко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 46-61
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Навчальні програми Кл.слова (ненормовані): програма з української мови -- мовленнєва змістова лінія -- аудіювання -- читання -- говоріння -- письмо -- мовна змісова лінія -- синтксис -- пунктуація -- елементи стилістики -- фонетика -- орфоепія -- графіка -- орфографія -- лексикологія -- фразеологія Анотація: Подана програма з української мови для 5-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>12.
|
Яновицька, Наталія Усний курс української мови (перший рік навчання в ЗНЗ з польською мовою викладання) [Текст] / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 39-43
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): усний курс -- збагачення словникового запасу -- аудіювання -- говоріння Анотація: У статті висвітлюються основні завдання першого року навчання української мови в ЗНЗ з польською мовою викладання (усний курс), пропонується розширене календарне планування уроків української мови.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>13.
|
Шелехова, Галина Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 7. - С. 22-26. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): сприймання мовлення -- аудіювання -- читання -- мовленнєва компетентність -- основна школа Анотація: У статті висвітлюються питання щодо важливості сформованості в учнів основної школи вмінь сприймати усне й писемне мовлення для їхнього навчання успішного спілкування, аналіз результатів анкетування вчителів і учнів, зроблено висновки щодо шляхів розв'язання цієї проблеми.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>14.
|
Грінченко, Н. Р. Комплекс вправ і завдань для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичними відеоматеріалами [Текст] / Н. Р. Грінченко> // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Англійська мова--Аудіювання--Самостійна робота
Знайти схожі
|
>15.
|
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році [Текст] / Таранік -Ткачук К. В., Шелехова Г. Т.> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 2-12
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методичні рекомендації Кл.слова (ненормовані): мовленнєва змістова лінія -- мовна змістова лінія -- зовнішнє незалежне оцінювання -- навчальні досягнення учнів -- аудіювання -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- читання вголос -- читання мовчки -- оцінювання правописних умінь Анотація: Подані інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в знз у 2013-2014 н. р.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>16.
|
Кончіч, В. В. Аудіювання [Текст] / В. В. Кончіч> // Англійська мова та література. - 2019. - № 13-15. - С. 21-37
Рубрики: Методика викладання--Іноземні мови--Англійська мова
Знайти схожі
|
>17.
|
Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Усне і писемне мовлення Кл.слова (ненормовані): усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
|
Руденко, Л. Групи слів за їх походженням: власне українські слова і запозичені. Англіцизми в українській мові [Текст] : інтегрований урок: українська мова - англійська мова : 6 клас / Лариса Руденко, Вікторія Скрипник> // Українська мова й література у сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 51-54.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика Українська мова--Інтегрований урок Англійська мова--Інтегрований урок Кл.слова (ненормовані): слова англійського походження -- ознаки анліцизмів -- аналіз мовних явищ -- аудіювання Анотація: Надано конспект уроку, мета якого - за допомогою сучасних навчальних технологій поглибити знання учнів щодо груп слів за походженням, зокрема англіцизмів, розвивати навички аудіювання, виховувати повагу до носіїв інших мов.
Дод.точки доступу: Скрипник, В. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>19.
|
Морозова, Л. Розвиток комунікативних здібностей / Л. Морозова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 62-63
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Методичний матеріал Кл.слова (ненормовані): аудіювання Анотація: У статті автор ділиться досвідом використання комунікативних вправ у процесі розвитку комунікативних здібностей.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>20.
|
Цінько, Світлана Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів [Текст] / Світлана Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 3. - С. 12-15. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Дидактика--Аудіювання Українська мова--Вивчення і викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- текст -- зміст висловлення -- тестові завдання Анотація: У статті подано зразки дидактичного матеріалу (тексти та орієнтовні тести для перевірки розуміння сприйнятого на слух) для учнів 5 класу, дібрані відповідно до вимог чинної програми щодо кількості слів і тематики. Матеріал статті стане у нагоді вчителю-словеснику в процесі розроблення конспектів уроків, а також студентам педагогічних університетів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|